تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست وام اوکراین از روسیه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: درخواست وام اوکراین از روسیه


نخست وزیر جدید اوکراین گفت: برای جبران بدهی این کشور در دوران ریاست جمهوری ویکتور یانوکویچ، روسیه وعده داده بود، دو میلیارد دلار به اوکراین وام دهد تا این کشور بتواند بدهی خود را پرداخت کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، از ریا نووستی، آرسنی یاتسونیک، نخست وزیر اوکراین در اظهاراتی خواستار وام دو میلیارد دلاری از روسیه برای پرداخت بدهی‌های این کشور به شرکت روسی گازپروم شد.

یاتسونیک تاکید کرد که بدهی اوکراین به روسیه در دولت قبلی به علت خرید گاز از این کشور به دو حدود دو میلیارد دلار رسیده است.

نخست وزیر جدید اوکراین گفت: برای جبران بدهی اوکراین در دوران ریاست جمهوری ویکتور یانوکویچ، روسیه وعده داده بود دو میلیارد دلار به اوکراین وام دهد تا این کشور بتواند بدهی خود را پرداخت کند.

وی افزود: ما اکنون می خواهیم پاسخ روشن روسیه را درباره این وعده‌ بشنویم.

ولادیمیر پوتین سه شنبه همین هفته اعلام کرد: اگر اوکراین پول گازی را که فوریه خریده است، پرداخت نکند کل بدهی های این کشور به روسیه به دو میلیارد دلار می رسد. در همین راستا دیمیتری مدودف، نخست وزیر روسیه اعلام کرد، دولت این کشور امکان پرداخت دو تا سه میلیارد دلار وام به اوکراین را برای باز پرداخت بدهی های این کشور به روسیه بررسی می کند.


چهار شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن