تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802667254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان:حق مان را از صدا و سمیا می گیریم/نتیجه دیدار با گینه مهم نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کفاشیان:حق مان را از صدا و سمیا می گیریم/نتیجه دیدار با گینه مهم نیست تهران – ایرنا – رییس فدراسیون فوتبال درباره دریافت حق پحش مسابقات لیگ برتراز صدا و سیما گفت: هر چند زور ما نسبت به صدا و سیما کم است اما خواهید دید که حق مان را از آنها می گیریم و برای این کارنیازمند حمایت تماشاگران هستیم.


به گزارش خبرنگار ایرنا، علی کفاشیان پس از شکست 2 بر یک تیم ملی فوتبال ایران دربرابرتیم ملی فوتبال گینه درقالب دیداری دوستانه دروزشگاه آزادی تهران گفت: دیدار با گینه، بازی تدارکاتی خوبی بود و نتیجه برای ما اهمیتی ندارد.
رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که آیا دیدار با گینه آخرین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران در تهران محسوب می شود یا خیر؟ افزود: شاید بازی دیگری هم در تهران داشته باشیم و در هر حال برنامه ریزی برای برگزاری یک مراسم بدرقه شایسته برای بازیکنان هستیم.
کفاشیان درباره علت شکست دربرابرتیم ملی فوتبال گینه نیزگفت:بایدبا تیم های مختلف بازی کنیم و در این دیدار نیز در نیمه نخست، شرایط خوبی داشتیم اما فرصت هایمان به گل تبدیل نشد و در نیمه دوم هم بازیکنان به خوبی ظاهر شدند.
وی در مورد انتقادهای احتمالی کارشناسان و مردم از این شکست گفت: باید با تیم های خوب بازی کنیم و نتیجه درجام جهانی مهم است و در این دیدارها نتیجه ملاک نیست.
رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که چرا تیم ملی با تیم های معتبر بازی نمی کند، گفت: کادر فنی تشخیص می دهد که چه بازی هایی را انجام دهیم.
وی تصریح کرد:کادرفنی به دنبال آماده کردن بازیکنان است ودنبال نام تیم ها نیست و ما نیز سعی می کنیم شرایط را برای بازی با تیم های مورد نظر کادر فنی آماده کنیم.
کفاشیان در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه گفته می شود فرکی برای سرمربیگری تیم امید انتخاب شده است، تصریح کرد: هنوز با مربیان ایرانی به صورت قطعی صحبت نشده زیرا آنها درگیر لیگ هستند و نمی خواهیم ذهن شان تغییر کند.
وی در مورد حق پخش تلویزیونی پخش لیگ برتر نیز گفت: حق پخش تلویزیونی حق ماست و اگر فوتبال مان با این روال ادامه یابد و درآمدزایی نداشته باشد به جز افت، ضعف و رکود چیز دیگری نخواهد داشت.
کفاشیان تاکید کرد: کسانی که در مورد فساد در فوتبال حرف می زنند اگر آن را ثابت نکنند نشان می دهد که خودشان اینگونه هستند.
رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که آیا فدراسیون موفق می شود از صدا وسیما حق پخش لیگ برتر را بگیرد یا خیر افزود: زورمان به صدا و سیما می رسد و خواهید دید که این اتفاق می افتد.
وی گفت: البته قبول داریم زورما کم است اما می خواهیم به حق مان برسیم و انتظار داریم تماشاگران حمایت کنند.
کفاشیان ادامه داد:نه تنها من بلکه مجمع فدراسیون فوتبال نیز خواستار چنین موضوعی است و من به عنوان نماینده آنها این مساله را پیگیری می کنم.
رییس فدراسیون فوتبال گفت: البته ما نمی گوییم این پول را صدا و سیما بدهد بلکه منظورمان این است که بودجه ای برای این مساله تخصیص داده شود.
کفاشیان در مورد مصاحبه اخیر وینگادا مبنی بر اینکه با فدراسیون فوتبال توافق کرده است گفت: فعلا توافقی بین فدارسیون فوتبال و وینگادا برای هدایت تیم امید صورت نگرفته است.
ورزشی(3)**9140**9144**1590
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن