تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801625271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشکسوت فوتبال آبادان: تیم صنعت نفت قربانی اشتباهات قاسمپور شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیشکسوت فوتبال آبادان: تیم صنعت نفت قربانی اشتباهات قاسمپور شد آبادان - ایرنا - پیشکسوت فوتبال آبادان در خصوص شرایط تیم صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت امسال قربانی اشتباهات قاسمپور شد و انتخاب این مربی از ابتدا اشتباه بود.


ˈ ابراهیم سلامات ˈ چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم صنعت نفت در این فصل بازیکنان خوبی جذب نکرد و به همین دلیل در نتیجه گیری موفق نبود.
وی اظهار داشت: واسطه ها و دلال ها امسال به تیم نزدیک بودند و قاسمپور بازیکنانی را که هیچ تیمی حاضر به جذب آنها نبود، جذب کرد.
این پیشکسوت فوتبال آبادان افزود: امسال باید به جای استفاده از بازیکنان درجه چندم و پا به سن گذاشته فرصت را به جوانان بومی شهر می دادیم اما متاسفانه قاسمپور هیچ اعتقادی به بازیکنان بومی نداشت.
وی تصریح کرد: در تیم های پایه، بازیکنانی مانند دانیال سلامات، مجتبی مقتدایی و چندین ملی پوش دیگر داریم که منتظر چراغ سبز کادر فنی تیم صنعت نفت بودند اما این فرصت به آنها داده نشد.
سلامات اضافه کرد: اگر یک سوم مبلغی که به بازیکنان غیربومی داده می شود را به بازیکنان جوان آبادانی بدهیم به طور حتم تیم صنعت نفت خیلی زود راهی لیگ برتر می شود.
وی اظهار داشت: باشگاه صنعت نفت آبادان با داشتن ˈ ناصر گودرزی ˈ از نظر مدیریت مشکلی ندارد اما باید به وی اختیاراتی داده شود.
این پیشکسوت فوتبال افزود: امسال گودرزی اختیارات زیادی نداشت و حتی از نظر بودجه نیز با مشکل مواجه بود.
وی با اشاره به ظرفیت های خوب فوتبال آبادان گفت: باید آینده نگری کنیم و با برنامه ریزی بلند مدت تیم صنعت نفت را به دوران اوج خود برگردانیم.
وی گفت: قاسمپور باید جوابگوی مشکلات پیش آمده باشد زیرا مقصر اصلی نتیجه نگرفتن تیم است.ک/3
7104/7279
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن