تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803266064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاج: تغيير نتايج از سوي داوران صورت مي‌گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تاج: تغيير نتايج از سوي داوران صورت مي‌گيرد
رئيس سازمان ليگ برتر معتقد است تغيير نتايج بازي‌هاي فوتبال از سوي داوران صورت مي‌گيرد و ناظر بازي نمي‌تواند کاري صورت دهد.

مهدي تاج در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره تشکيل کمپين‌هاي فعال براي تغيير نتايج مسابقات فوتبال عنوان کرد: سازمان ليگ در اين خصوص نامه‌اي را به آقايان بهروان و عليپور و کميته داوران ارسال کرده و خواستيم که حساسيت ويژه‌اي روي مسابقات باشد. روز گذشته هم جلسه‌اي را با ناظران مسابقات داشتيم و به آنها توصيه کرديم بحث تغيير نتايج را به صورت جدي دنبال کنند. در حال حاضر تمام تمرکز خود را روي مسابقات ليگ دسته اول و 3 هفته پاياني ليگ برتر گذاشته‌ايم تا اتفاقي رخ ندهد.

وي افزود: از آقاي اصفهانيان به عنوان رئيس کميته داوران خواستيم در مسابقات ليگ دسته اول از بهترين داوران استفاده کنند و هفته گذشته هم داوران ليگ برتري در ليگ دسته اول قضاوت کردند.

رئيس سازمان ليگ برتر در خصوص مسئله دوپينگ بازيکنان در هفته‌هاي باقي مانده گفت: آزمايش دوپينگ به صورت رندوم و تصادفي از بازيکنان گرفته مي‌شود و اين مسئله را تا جايي که بتوانيم کنترل مي‌کنيم. سازمان ليگ فوتبال ايران بخش‌هاي مختلفي از جمله ليگ برتر، ليگ دسته اول، ليگ بانوان و ... دارد که هر کدام از اين بخش‌ها مسئول متفاوتي دارد و ما به تمام مسئولان نامه زديم تا به صورت جدي روي مسابقات نظارت داشته باشند.

تاج با بيان اينکه تغيير نتايج مسابقات فوتبال تنها در حد حرف است و مستنداتي وجود ندارد، اظهار داشت: از آقاي حسن‌زاده رئيس کميته انضباطي خواستيم اگر در اين باره مستنداتي وجود دارد در اختيار ما قرار دهد که البته تا به الان چيزي به دست ما نرسيده است. حتي از مسئولان تيم‌ها خواستيم اگر مورد مشکوکي را مشاهده کردند به ما اطلاع دهند که در اين بين برخي مي‌گويند شرايط نسبت به سال‌هاي گذشته بهتر شده و برخي نيز اعتقاد دارند آلودگي‌هاي فوتبال همچنان به قوت خود باقي است.

وي تاکيد کرد: اگر نتايج مسابقات فوتبال تغييري پيدا کند اين مسئله از سوي داوران صورت مي‌گيرد که در اين صورت ناظر بازي نمي‌تواند کاري انجام دهد و اين موضوع به بخش‌هاي ديگري مربوط مي‌شود اما ما از ناظران خواستيم بازي‌ها را با حساسيت دنبال کنند. شايد در پشت پرده برخي بازيکنان با باشگاه‌هاي ديگر صحبت‌هايي را انجام دهند که به طور مثال فصل بعد به تيم آنها بروند و ما اين موضوع را نيز به صورت جدي پيگيري مي‌کنيم.

رئيس سازمان ليگ برتر تصريح کرد: ما اکنون در حال بازبيني فيلم برخي بازي‌ها هستيم و حتي بازي‌هايي که اعتراضي هم نداشته را بررسي مي‌کنيم تا اگر به مسئله مشکوکي برخورد کرديم اين موضوع را بررسي کنيم و کميته اخلاق نيز در اين بين کمک زيادي به ما مي‌کند.

چهارشنبه 1392/12/14 15:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن