تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819167920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر مالکیت سند 779 میلیون سهم در بورس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تغییر مالکیت سند 779 میلیون سهم در بورس تهران - ایرنا - سرمایه گذاران بورسی روز جاری(چهارشنبه) 779 میلیون و 516 هزار و 415 سهم را به ارزش سه هزار و 750 میلیارد و 624 میلیون ریال در بورس اوراق بهادار تهران معامله کردند. در نتیجه این داد وستد ها ارزش بازار سهام به 383 هزار میلیارد تومان رسید.


به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، بانک ملت و بانک تجارت بیشترین تاثیر مثبت را بر روند شاخص داشتند.
شاخص بورس اوراق بهادار امروز با 374 واحد افزایش به 78 هزار و 447 واحد رسید.
بیشترین ارزش معاملات به سهام گروه مالی اختصاص داشت، به طوری که 456 میلیون سهم این گروه به ارزش یک هزار و 65 میلیارد و 294میلیون ریال خریداری شد.
بیشترین افزایش قیمت امروز برای سهام شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران، سخت آژند، فرآوری مواد معدنی ایران و شیشه همدان ثبت شد. بیشترین کاهش قیمت هم به نام سهام گسترش نفت و گاز پارسیان، نورد آلومینیوم، درخشان تهران و پتروشیمی شیراز ثبت شد.
این در حالی است که سرمایه گذاران برای خرید سهام شرکت های بانک ملت، داروسازی جابرابن حیان، داروسازی زهراوی ، کف و تولی پرس در صف ایستادند. در مقابل حجیم ترین صف های فروش برای سهام شرکت های حفاری شمال، نیروترانس، داده پردازی ایران و افست تشکیل شد.
در این معاملات، شاخص صنعت با 80 واحد افزایش به 65 هزار و 622 واحد رسید. شاخص بازار اول 64 واحد کاهش یافت و شاخص بازار دوم با رشدی د وهزا رو 525 واحدی به 151 هزار و 933 واحد رسید.

** رفت و آمدهای امروز بازار سهام
امروز نماد معاملاتی شرکت مهندسی نصیر ماشین جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و حق تقدم شرکتهای لیزینگ ایران و کاشی سعدی با توجه به پایان مهلت پذیره نویسی و نماد معاملاتی شرکت ایران خودرو با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم، متوقف شد.
در مقابل نماد معاملاتی نماد معاملاتی شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر افزایش سرمایه و اعلام پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 29 اسفند 1393 و نماد معاملاتی شرکت نفت و گاز پارسیان پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی و مجمع عمومی فوق العاده، (بدون محدودیت نوسان قیمت) بازگشایی شد.
همچنین نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی خارک با توجه به اعلام پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند 1393 و شرکتهای کارخانجات تولیدی شهید قندی و صنایع شیمیایی سینا با توجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل (بدون محدودیت نوسان قیمت) آماده انجام معامله بودند.
اقتصام(1)9141**1558
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن