تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821088224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روابط عمومی ها نقش موثری در انعکاس دستاوردها دارند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان سردار کرمی:
روابط عمومی ها نقش موثری در انعکاس دستاوردها دارند
زنجان -خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: روابط عمومی ها نقش موثر و تاثیرگذاری در انعکاس و انتقال عملکرد و دستاوردهای نظام دارند و این بخش در کشور باید تقویت شده و اهمیت ویژه به آن داده شود.



به گزارش خبرنگار مهر،  سردار جهانبخش کرمی ظهر چهارشنبه در نخستین نشست تخصصی روابط عمومی های استان، افزود: انتقال دستاوردها و نشان دادن قابلیت ها و توانمندیهای بخش های مختلف از وظایف مهم و اثرگذار روابط عمومی ها است که باید با برنامه ریزی مناسب این حوزه تقویت و توسعه پیدا کند.

وی ادامه داد: روابط عمومی ها باید نسبت به اطلاع رسانی درست و دقیق توجه لازم را داشته باشند چرا که روابط عمومی ها نقش بسیار ویژه ای در کشور دارند.

سردار کرمی با بیان اینکه روابط عمومی ها موجب خنثی شدن فتنه های دشمنان می شوند افزود: روابط عمومی ها با عملکرد درست خود کلیه برنامه های شوم دشمن را نابود می کنند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمن از هر زمینه ای برای ضربه زدن به نظام استفاده می کند و با تمام توان و همه داشته های خود وارد تقابل با نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران شده است افزود: در حال حاضر که دشمن با جنگ نرم وارد عرصه جنگ با نظام جمهوری اسلامی ایران شده باید رسانه ها و روابط عمومی ها حساسیت بیشتری نسبت به اطلاع رسانی خود داشته باشند.

سردار کرمی توطئه های مختلف دشمنان را  طی 35 سال عمر نظام مقدس اسلامی یادآور شد و با بیان اینکه روابط عمومی در زمینه خنثی کردن توطئه های دشمن نقش اثرگذار و مهم دارد افزود: دشمن با انواع ابزارهای به روز می خواهد به ایران ضربه بزند ولی هرگز نمی تواند چرا که کشور ایران در خط رهبری حرکت می کند.

سردار کرمی صحنه جنگ نرم را صحنه مهم در ضدیت دشمن بر علیه نظام عنوان کرد و افزود: دشمن در تمام مقتضیات زمانی درصدد ضربه زدن به ایران بوده ولی همیشه بامدیریت و رهبری مقام معظم رهبری شکست خورده است.

وی با اشاره به فعالیت 145 شبکه ماهواره ای فارسی زبان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن برای این شبکه های ضد اسلامی هزینه های زیادی می کند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به حضور گسترده مردم در 22 بهمن ماه گفت: مردم در این روز حماسه خلق کردند و با این حضور پرشور خود به دشمن نشان دادند همیشه پشتوانه محکمی برای نظام جمهوری اسلامی هستند.

سردار کرمی افزود: مردم با این حضور خود اقتدار ایران را تثبیت کردند.


۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن