تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819237987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارهرمزگان: پدافند غیرعامل باید به یک فرهنگ درجامعه تبدیل شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندارهرمزگان: پدافند غیرعامل باید به یک فرهنگ درجامعه تبدیل شود بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه پدافند غیر عامل دفاع بدون سلاح است ، گفت: پدافند غیر عامل باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.


به گزارش ایرنا جاسم جادِری چهارشنبه در دوازدهمین نشست پدافند غیرعامل هرمزگان فرهنگ سازی دراین زمینه را ضروری دانست و بیان داشت: باید آمادگی مقابله با حمله احتمالی دشمن را داشته باشیم تا از کشور، مردم و منابع حیاتی آن حمایت کنیم.
نماینده عالی دولت در هرمزگان با اشاره به اینکه علاوه بر ایجاد آمادگی برای مقابله با تهدید ها ، باید به این باور برسیم که دشمن داریم وادامه داد:ایران دراین بخش به دلیل ترویج فرهنگ جدید در دنیا دشمنانی دارد.
جادری یادآور شد: عده ای خود باخته معتقدند نمی توان در برابر دشمن ایستاد اما در طول سال های گذشته کشور با تکیه به نیروهای داخلی ، جوانان ایثارگر و همچنین تکیه بر پروردگار به خوبی مقابل همه دشمنی ها ایستادگی کرده است.
وی ادامه داد: هرمزگان به دلیل موقعیت حساس جغرافیایی و نظامی در خط مقدم مبارزه با تهدیدها قرار دارد و به همین دلیل آمادگی همه و به خصوص دستگاه های اجرایی برای مواقع ضروری بسیار حائز اهمیت می باشد.
جادِری با اشاره به اهمیت نیروی برق برای استفاده در مواقع اضطراری ، افزود: راه اندازی ژنراتور برق در ساختمان های اداری یک ضرورت است و هر دستگاهی که این وسیله را ندارد باید نسبت به تهیه آن اقدام کند.
وی ادامه داد: برای کاستن از آلودگی نیروگاه برق واقع در غرب بندرعباس که اکنون در حال سوزاندن مازوت می باشد نامه ای را به وزارت نفت می نویسم و از این وزارت خانه می خواهم گاز را در اختیار این نیرو گاه قرار دهد.
استاندار هرمزگان بیان کرد: تشکیل کارگاه های آموزشی پدافند غیر عامل برای دستگاه ها و ایجاد مواضع پدافندی دراطرف نیروگاه های برق نیز از جمله اقدام هایی است که باید هرچه سریعتر انجام شود.
وی ادامه داد: امضاء تفاهم نامه ای بین مدیریت بحران استانداری و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای راه اندازی و استفاده از بیمارستان صحرایی مدیریت بحران نیز در دستور کار این ستاد قرار گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: دستگاه ها نیروهایی را برای تحصیل در رشته پدافند غیر عامل به دانشکده مالک اشتر معرفی کنند تا در مواقع بحرانی بتوانیم از وجود آنها استفاده کنیم.ک/2
8144/668
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن