تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803980175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از ایده های خلاقانه در مهدهای قرآن قزوین ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین استاندار قزوین:
استفاده از ایده های خلاقانه در مهدهای قرآن قزوین ضروری است
قزوین- خبرگزاری مهر: استاندار قزوین گفت: مربیان قرآنی با استفاده از ایده های نو و خلاقانه در مهدهای قرآنی می توانند زمینه جذب بیشتر مخاطبان خردسال را با کتاب آسمانی فراهم کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، بانوان حافظ قرآن استان ظهر چهارشنبه با استاندار دیدار و گفتگو کردند. مرتضی روزبه در این دیدار اظهارداشت: حافظان قرآن موجب بركت و خير هستند و در دنيا چيزي با ارزش تر از قرآن نداريم امروز اگر توفيق خدمت در مسیر قرآنی پیدا کرده اید بدانيد با ارزش ترين کار را انجام می دهید که با هيچ چيزی قابل مقايسه نيست و بايد اعتراف كنيم كه در زمينه قرآن خيلي كوتاهي كرده ايم.

وی افزود: اگر در هر حوزه، سیاست و روش مدل كارمان را براساس تعاليم قرآني جلو ببریم در این کتاب آسمانی نكات بسيار حائز اهميتي وجود دارد که می توانید در امور مورد استفاده قرار دهید اما به داشته های خود قانع نباشید زيرا حقيقت قرآن بي منتهاست و می توانید همه گونه رهنمود را از قرآن بگیرید.

استاندار قزوين تصریح کرد: هر بابی از قرآن که به روي انسان باز مي شود گشایش به دنیای تازه ای است که دریچه ای جدید به روی افراد باز می کند که در زندگی تاثیرگذار است.

روزبه گفت: همه کسانی که در حوزه قرآن حرکت می کند باید تا آخر همراهی با کتاب الهی را ادامه دهند زیرا هم نشينی با قرآن سعادت بخش است و جاودانگي را براي انسان به ارمغان مي آورد لذا هم نشيني و انس با قرآن را بايد خيلي مغتنم بشماريم. وي افزود: مهدهای قرآنی در اين زمينه خوب درخشيده اند و در مقايسه با نهادهاي ديگر موفق عمل کرده اند و همه باید تلاش کنیم اين جايگاه حفظ شود و از اين سبك و سياق نبايد خارج شویم و کار را دولتی کنیم. استاندار بیان کرد: نشر قرآن توسط حافظان قرآن در روستاها و شهرهاي استان شجره طوبي است و نبايد به دست فراموشی سپرده شود و مدل موسسه انصارالقرآن بايستي حفظ شود زیرا مجموعه موفقي است. وی گفت: استفاده از نوآوري ها و ابتكار و خلاقيت ها باید در امور بیشتر شود و خود را به روز كنیم و با استفاده از ظرفيت هاي قرآني در جلسات مهد قرآن مدل هاي مختلف را طراحي كنيم و با تعريف ساز و كارهاي تخصصي ثابت كنيم كه فعاليت هاي قرآني با وظيفه همسري، خانه داري و تربیت فرزندان هيچ منافاتي ندارد. این مسئول تصريح كرد: منويات مقام معظم رهبري در حوزه قرآن با روش هاي خلاقانه و ابتكاري مي تواند عملي شود و هنر ما اين است كه کاری کنیم همه خانه هاي استان دارالقرآن شود که اين فكر شدني است. روزبه یادآورشد: اگر اتاق فكر در مهدهاي قرآن تشكيل شود می تواند ده ها و صدها ايده جديد توليد كند زيرا خلاء و نياز استان قزوین در اين حوزه است و بايستي تلاش شود براي سال آینده عملیاتی شود.


۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن