تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801487772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگاه آموزشي حفظ ويژه خواهران در دارالقرآن الکريم برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۵۸ب.ظ)
در حرم مطهر امام رضا (ع)؛ کارگاه آموزشي حفظ ويژه خواهران در دارالقرآن الکريم برگزار مي‌شود رئيس اداره علوم قرآن و حديث آستان قدس رضوي، از برگزاري کارگاه آموزشي حفظ ويژه خواهران در دارالقرآن الکريم حرم مطهر رضوي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از پايگاه اطلاع رساني آستان قدس رضوي، مهدي لساني با بيان اين مطلب عنوان کرد: اين کارگاه آموزشي ويژه زائران و مجاوران حرم مطهر رضوي است. زائران براي مشاوره، گواهينامه يا تحويل محفوظات خود به اين کارگاهها مراجعه مي‌کنند و از خدماتي که براي آنان تدارک ديده شده است، بهره مند مي شوند.
وي اظهار داشت: براي حافظان ،7 سطح مشخص مي‌شود که اين سطوح يک،3 ، 5، 10، 15، 20 و 30 جزء است و حافظان در هر يک از اين سطوح ارزيابي مي شوند و گواهينامه دريافت مي‌کنند.
رئيس اداره علوم قرآن و حديث آستان قدس رضوي با اشاره به برنامه حفظ قرآن ويژه ايام نوروز بيان داشت: کارگاه آموزشي حفظ هر روز صبح و بعد از ظهر ويژه خواهران و بعد از ظهر ويژه برادران در ايام نوروز، آماده ارائه خدمات به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوي است.
لساني گفت: مجاوراني که نمي توانند از اين دوره ها بهره مند شوند، مي توانند به اين کارگاه ها مراجعه کنند و برنامه حفظ را دريافت کنند و طبق آن برنامه، به حفظ قرآن بپردازند.
ياد آور مي‌شود: اين کارگاههاي آموزشي ويژه بزرگسالان است و در روزهاي 18 ،20، 21 و 22 اسفند ماه سال جاري از ساعت 8 تا 12:30 در دارالقرآن الکريم، آماده ارائه خدمات به علاقمندان به حفظ قرآن کريم خواهد بود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن