تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818887354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدود 40 میلیارد ریال اعتبار حوادثی به جویبار اختصاص یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حدود 40 میلیارد ریال اعتبار حوادثی به جویبار اختصاص یافت ساری- ایرنا- فرماندار جویبار از تخصیص 39 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار حوادثی به این شهرستان خبر داد.


ˈ رضا گنجی ˈ روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : پیشنهاد فرمانداری جویبار به استانداری مازندران در اوایل ساری جاری دریافت 25 میلیارد ریال اعتبار حوادثی بود که با توجه به مشکلات شهرستان در بخش حوادث غیرمترقبه و امور زیربنایی این اعتبار افزایش یافت.
وی اعتبار حوادثی مازندران را 780 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود : پنج درصد اعتبارات حوادثی استان به شهرستان جویبار اختصاص یافته است .
فرماندار جویبار به نحوه توزیع اعتبارات حوادثی اشاره کرد و گفت : راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، جهاد کشاورزی ، آب منطقه ای ، فاضلاب شهری ، فاضلاب روستایی ، امور برق و شهرداری های جویبار و کوهیخیل دستگاه های اجرایی بهره مند از این اعتبارات هستند.
وی افزود : بیشترین میزان اعتبار حوادثی شهرستان با 10 میلیارد ریال به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اختصاص یافت و راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی هم به ترتیب با بیش از هشت میلیارد ریال و شش میلیارد و 200میلیون ریال در ردیف بعدی قرار دارند.ک/3
7329/1654
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن