تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819901989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دختران هندبالیست قم نایب قهرمان مسابقات باشگاه‌های کشور شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم با پایان رقابت مدعیان در هرمزگان؛
دختران هندبالیست قم نایب قهرمان مسابقات باشگاه‌های کشور شدند
قم - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: تیم هندبال دختران هدف پویان قم با عملکردی بسیار خوب به مقام قهرمانی رقابت های هندبال دختران نوجوان کشور دست یافت.



سیدعلیرضا طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: سومین دوره رقابت‌های هندبال دختران قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور با حضور 12 تیم به میزبانی هیئت هندبال استان هرمزگان و در سالن اختصاصی این بازی در شهر بندرعباس برگزار شد و با قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و نایب قهرمانی تیم هدف پویان قم به پایان رسید. وی بیان داشت: این رقابت ها بعد از حدود یک هفته برگزاری در حالی با معرفی تیم های برتر در حضور مسئولان فدراسیون هندبال رسما به کار خود پایان داد که در این بازی ها بازی های بسیار خوبی از سوی دختران مستعد هندبال قم به نمایش در آمد. رئیس هیئت هندبال استان قم اضافه کرد: تیم های هندبال دختران استان های مختلف با امکانات و آمادگی بالایی در این دوره از مسابقات حضور یافته بودند اما با توجه به تلاش های بسیار ارزنده ای که همکاران من در هیئت هندبال در رده های سنی پایه و در مجموع در بخش بانوان انجام می دهند این موفقیت ارزنده برای هندبال قم به دست آمد. وی عنوان داشت: تیم های آماده و توانمندی در این رقابت ها حضور داشتند و خوشبختانه تیم دختران هدف پویان قم با تکیه بر بازیکنان شاخص و با استعداد توانست با قرار گرفتن در جایگاه دوم در نهایت به مقام نایب قهرمانی این پیکارها دست یابد. وی یاد آور شد: این رقابت ها سال گذشته به میزبانی هیئت هندبال استان قم در اسفند ماه به انجام رسید و تیم هندبال دختران نوجوان تهران در دیدار نهایی با شکست البرز موفق به کسب عنوان قهرمانی شد در حالی که تیم قم در این رقابت ها هفت بازیکن ملی پوش را به تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشورمان معرفی کرد و سه تن از آنها در مسابقات آسیایی نیز به میدان رفتند. رئیس هیئت هندبال استان قم با اشاره به درخشش تیم هندبال دختران هدف پویان قم در این مسابقات، تصریح کرد: دیدارهای مرحله نهایی سومین دوره رقابت های قهرمانی رده سنی نوجوانان دختر کشور در بندرعباس در حالی برگزار شد که در رده بندی نهایی تیم های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، هدف پویان قم، آذرخش سرخون هرمزگان و هیئت هندبال البرز در مکان های اول تا چهارم ایستادند.


۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن