تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819183847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تظاهرات مردم روسیه در حمایت از مردم اوکراین


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تظاهرات مردم روسیه در حمایت از مردم اوکراین


مردم روسیه با برگزاری تظاهرات در چند شهر این کشور از مردم شهرهای جنوبی اوکراین و به ویژه منطقه خودمختار کریمه که خواستار الحاق به روسیه هستند، حمایت کردند. روس ها آعلام کرده اند آماده اند داوطلبانه برای دفاع از روس های اوکراین به این کشور بروند.  
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر روز سه شنبه (۱۳ اسفند، ۴ مارس) در شهر جنوبی روستوف-نا-دونو تظاهرات برگزار کردند و همچنین ۸ هزار نفر نیز در شهر مرکزی وورونژ با برگزاری تظاهرات با کریمه اعلام همبستگی کردند.
 
تظاهرات کنندگان در حالیکه پرچم‌های روسیه را در دست داشته و در حمایت از مردم کریمه شعار سر می‌دادند، وعده دادند که داوطلبانی را به این منطقه اعزام کنند.
تظاهرات روس ها در حمایت از کریمه

 
شورای عالی جمهوری خودمختار کریمه روز دوشنبه اعلام کرد، دولت این منطقه از دولت جدید در کی‌یف تبعیت نمی‌کند.
 
ولادیمیر کنستانتینوف رئیس این شورا این موضوع را اعلام کرد.
 
وی همچنین درباره همه پرسی در مورد آینده این منطقه گفت: «ما مسئله تغییر وضعیت خودمختاری کریمه به وضعیت کشور مستقل را مطرح خواهیم کرد.»
 
کنستانتینوف افزود: «این سرزمین متعلق به جهان روس است، ما از همه می‌خواهیم که این مسئله را فراموش نکنند. این یک تاریخ هزارساله است. مردم روسیه و اوکراین متعلق به جهان روس هستند.»
 
تظاهرات روس ها در حمایت از کریمه

در بحبوحه تنش‌ها در مورد مقاومت منطقه کریمه در برابر دولت جدید غربگرا در کی‌یف، سرگئی آکسنوف، نخست وزیر این منطقه از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه خواسته است که برای بازگرداندن آرامش در منطقه کمک کند.
 
روسیه هدف از حضور در شبه جزیره کریمه اوکراین را محافظت از شهروندان روس و کل جمعیت روس زبان منطقه عنوان کرده است.

در حالیکه در یک هفته اخیر مسأله اوکراین سبب افزایش تنش میان مسکو و کشورهای غربی به ویژه آمریکا شده است، نیروی موشک های راهبردی روسیه یک موشک قاره پیمای جدید آزمایش کرد.

موشک قاره پیمای "توپول " یا "ار اس -12 ام " سه شنبه شب از پایگاه نظامی "کاپوستین یار" در استان آستراخان در ساحل دریای خزر توسط واحدی از "نیروی موشک های راهبردی " پرتاب شد.

هدف از این پرتاب، آزمایش مهمات نسل جدید موشک های قاره پیما اعلام شده است، بخش آزمایشی موشک توپول با موفقیت به هدف فرضی در میدان نظامی "ساری شاگان " قزاقستان اصابت کرد.
 
بحران سیاسی در اوکراین نوامبر سال گذشته آغاز شد، زمانی که یانوکویچ از امضای پیمان همکاری با اتحادیه اروپا سرباز زد و در مقابل با روسیه توافق‌نامه‌ای را امضا کرد.


چهار شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن