تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819075867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستارگان جهان برنده دیدار خیریه برای کمک به مردم فیلیپین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ستارگان جهان برنده دیدار خیریه برای کمک به مردم فیلیپین تهران - ایرنا- مسابقه خیریه فوتبال تیم ستارگان جهان برابر نماینده سوییس برای کمک به مردم توفان زده فیلیپین برگزار شد.


به گزارش فیفا، برای این بازی که هر سال به کمک فدراسیون بین المللی فوتبال و برنامه توسعه سازمان ملل متحد به مناسبتی خاص و به هدف مبارزه با فقر برگزار می شود، 21 هزار نفر به ورزشگاه رفتند.
قرار است دو سوم عواید این دیدار صرف کمک به بازسازی فیلیپین پس از توفان عظیم هایان شود. توفانی که بیش از پنج هزار نفر کشته و حدود یک میلیون نفر بی خانمان بر جای گذاشت.
پترا لانتز مدیر دفاتر برنامه توسعه سازمان ملل در ژنو به نقل از بان کی مون دبیر کل سازمان ملل، این مسابقه را یک اتحاد بی نظیر جهانی توصیف کرد و از تمامی افرادی که در این کار خیر شرکت کردند، سپاسگزاری کرد.
در این بازی که با حضور بازیکنانی چون رونالدو، زین الدین زیدان، لوییس فیگو و پائولو مالدینی در برابر تیم یانگ بویز متشکل از ملی پوشان سابق سوییس برگزار شد و در نهایت با نتیجه 8 بر 6 به سود ستارگان دنیا به پایان رسید، برای دومین بار در تاریخ مارتا ویه را دا سیلوا بهترین بازیکن زن پنج دوره جهان از برزیل در تیم مردان به میدان رفت.
این دیدار یازدهمین مسابقه ستارگان جهان برای مبارزه با فقر بود. دیداری که اولین بار در سال 2003 در بازل برگزار شد و سپس شهرهای مادرید، دوسلدورف، مارسی، مالاگا، فس، لیسبون، آتن، هامبورگ و پورتو میزبان آن بودند.
ورزشی(6)**9126**1440
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن