تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801705849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز دوره آموزشی زبان و ادبیات فارسی در ایتالیا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آغاز دوره آموزشی زبان و ادبیات فارسی در ایتالیا رم - ایرنا - سی و چهارمین دوره آموزش زبان و ادبیات فارسی با استقبال گرم ایتالیایی ها در شهر رم آغاز شد.


به گزارش ایرنا، سی و چهارمین دوره آموزش زبان و ادبیات فارسی با حضور 30 علاقه مند به زبان فارسی در محل رایزنی فرهنگی آغاز شد.
دکتر پورمرجان رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در رم در مراسم افتتاحیه ، شناخت زبان فارسی را از ضرورت های شناخت ادبیات، فرهنگ و تمدن غنی ایران اسلامی دانست و گفت: علیرغم حضور پنج بخش زبان فارسی در دانشگاه های ایتالیا و مراکز متعددی که به امر آموزش زبان فارسی مشغول هستند، رایزنی فرهنگی همچنان بر برگزاری این دوره ها در محل نمایندگی فرهنگی اصرار و نتایج خوبی در سال های گذشته داشته است.
دکتر پورمرجان استفاده از اساتید پر تلاش در امر آموزش زبان فارسی را یکی دیگر از علل موفقیت این دوره ها بر شمرد و عنوان داشت که در پایان این دوره ، دانشجوی برتر ترم از سوی استاد مربوطه معرفی می شود تا به همراه دانشجویان بورسیه زبان فارسی که از سوی دانشگاه ها جهت شرکت در دوره های دانش افزائی معرفی می شوند، به ایران اعزام گردد.
دوره زبان فارسی با حضور سرکار خانم دکتر بیانکا ماریا فیلیپینی استاد زبان فارسی دانشگاه ویتربو تشکیل شد. وی فارغ التحصیل رشته زبان فارسی در مقطع دکترا از دانشگاه شرق شناسی شهر ناپل ئر جنوب ایتالیا است که در حال حاضر به عنوان مدرس زبان فارسی در دانشگاه ویتربو مشغول به تدریس است.
در اولین جلسه این دوره ، از متقاضیان آزمون سطح بندی علمی به عمل آمد و دانشجویان به سه گروه ابتدایی، متوسطه و پیشرفته تقسیم شدند.
گفتنی است که دوره آموزش زبان فارسی در سه دوره تشکیل خواهد شد و کلا متشکل از 54 ساعت و برای هر مقطع 18 ساعت است که در 12 جلسه یک و نیم ساعتی تشکیل می شود.
اروپام ** 2171/1547
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن