تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816380358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اینها سریعترین اینترنت های جهان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اینها سریعترین اینترنت های جهان هستند
سریعترین سرعت ثبت شده برای اینترنت در جهان؟ 1.4 ترابایت بر ثانیه. درست است! و برای آنکه بتوانید در عالم واقع این سرعت را تصور کنید باید بدانید که از طریق ارتباطی با این سرعت میتوانید 44 ویدئو HD را تنها در یک ثانیه دانلود کنید، یا آنکه اگر دوست داشته باشید تمام مقالات انگلیسی ویکی پدیا را در 0.006 ثانیه بر روی سیستم خود دانلود کنید...!
کد خبر: ۳۸۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۷ - 04 March 2014



اینها سریعترین اینترنت های جهان هستند
سریعترین سرعت ثبت شده برای اینترنت در جهان؟ 1.4 ترابایت بر ثانیه. درست است! و برای آنکه بتوانید در عالم واقع این سرعت را تصور کنید باید بدانید که از طریق ارتباطی با این سرعت میتوانید 44 ویدئو HD را تنها در یک ثانیه دانلود کنید، یا آنکه اگر دوست داشته باشید تمام مقالات انگلیسی ویکی پدیا را در 0.006 ثانیه بر روی سیستم خود دانلود کنید...! به گزارش «تابناک» ارتباطات این روزها یکی از مهمترین جنبه های زیست انسانی را تشکیل میدهد و خدمات ارتباطی یکی از حوزه هایی است که مستقیما با میزان توسعه یافتگی کشورها ربط دارد. از سوی دیگر اکنون تلاش و رقابت در حوزه ارتباطات تنها محدود به خدمات و کیفیت ارائه آنها – از جمله مسائل همراه و همزاد آن نظیر پیشرفت تکنولوژیکی – نیست، بلکه این رقابت از جنبه ای مهمتر در سرعت ارتباطات است. این امر منجر به آن شده است که حتی رکوردهای ثبت سرعت در ارتباطات اینترنتی به عنوان یکی از افتخارات کشورهای توسعه یافته مد نظر واقع شود. بر همین اساس است که نهادهای ناظر و مستقل به شکل سالیانه اقدام به تهیه گزارشات جامع از روند تحول و پیشرفت کشورهای مختلف در ارائه خدمات ارتباطی و به ویژه رقابت در افزایش سرعت ارتباط و بر اساس آن اقدام به رده بندی کشورهای مختلف جهان از این حیث میکنند. موسسه تحقیقاتی Ookla بر اساس داده های موجود اعلام کرده است که متوسط سرعت اینترنت جهانی در دانلود برابر با 16.9 مگابیت بر ثانیه، متوسط سرعت آپلود برابر با 7.6 مگابیت بر ثانیه و همچنین متوسط بهای خدمات اینترنت در جهان برابر با 6.55 دلار در ماه است:
اینها سریعترین اینترنت های جهان هستند
همچنین در آخرین گزارشی که موسسه تحقیقاتی و پژوهشی Akamai که یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین نهادهای پژوهشی در حوزه تحولات دنیای اینترنت و ارتباطات است، منتشر کرده، رده بندی کشورها در کیفیت و سرعت ارائه خدمات ارتباطی به شکل کلی و به تفکیک مناطق مختلف جهان ارائه شده است. طبق تحقیقات این موسسه سه کشور کره جنوبی، ژاپن و هنگ کنگ به ترتیب با ارائه خدمات اینترنتی با سرعت 22.1، 13.3 و 12.5 در صدر رده بندی جهانی قرار گرفته اند. بعد از آنها به ترتیب کشورهای هلند، سوییس، جمهوری چک، لاتویا، ایالات متحده، بلژیک و ایرلند قرار دارند:
اینها سریعترین اینترنت های جهان هستند
در منطقه آسیای پاسیفیک هند با سرعت 1.4 مگابیت بر ثانیه رتبه آخر و در مجموع جهانی رتبه 123 را به خود اختصاص داده است:
اینها سریعترین اینترنت های جهان هستند
از سوی دیگر طبق آمار این موسسه چین در صدر جدول متوسط زمان بارگزاری وب سایتها در دنیا قرار گرفته است. متوسط سرعت بارگزاری وب سایتها در این کشور برابر با حدود 4 ثانیه است:
اینها سریعترین اینترنت های جهان هستند
اما در حالی که این گزارش نامی از ایران در بین کشورهایی که به تحقیق پیرامون سرعت و کیفیت ارتباطات در آنها پرداخته است، نیاورده، موسسه Ookla اما با جزئیات دقیق روند تحول سرعت اینترنت در کشور را نمایش داده است. طبق آمار این موسسه متوسط سرعت ارتباطات در ایران برابر با 2.8 مگابیت بر ثانیه است:
اینها سریعترین اینترنت های جهان هستند
همچنین روند تحولات کیفیت و سرعت ارتباطات طی یکسال گذشته در کشور حاکی از آن است که این تحولات بسیار اندک بوده – هرچند رو به بهود دارد – و تقریبا از یکسال گذشته تا کنون تنها یک مگابیت بر سرعت اینترنت در کشور افزوده شده است:
اینها سریعترین اینترنت های جهان هستند
نگاهی به نقشه جهانی این موسسه از وضعیت سرعت ارتباطات در سطح جهانی نشان میدهد که صرف نظر از معدود کشورهای آسیایی نظیر افغانستان و پاکستان، تنها کشورهای آفریاقایی نظیر بورکینافاسو، کونگو و بنین سرعتی پایین تر از ایران را در ارتباطات اینترنتی به ثبت رسانده اند.برای دیدن این نقشه جهانی به شکل تعامل به اینجا بروید. بدون شک با سرعتی که در تحول ارتباطات و تکنولوژی های همراه با آن در سطح جهانی شاهد آن هستیم، تا همین جا نیز میتوان به جرئت گفت که یکی از شاخه های اصلی توسعه یافتگی کشورها ارتباطات و پیشرف در این حوزه است و شاید تا کمتر از یک دهه دیگر سرعت و کیفیت ارتباطات نقش اول را در زمینه توسعه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بازی کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن