تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806834562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس از امور مربوط به مدرسه سازی حمایت می کند/ تحقق 80 درصد تعهدات خیرین در اسلامشهر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران گزارش خبری/
مجلس از امور مربوط به مدرسه سازی حمایت می کند/ تحقق 80 درصد تعهدات خیرین در اسلامشهر
اسلامشهر - خبرگزاری مهر: ظهر امروز در پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز اسلامشهر، مسئولان از حمایت مجلس از امور مربوط به مدرسه سازی و تحقق 80 درصد تعهدات خیرین در این شهرستان خبر دادند.



به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با حضور جمع زیادی از خیرین و مسئولان محلی شهرستان اسلامشهر برگزار شد. مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این جشنواره ضمن تاکید بر اهمیت اصل مشارکت مردم در امر مدرسه سازی، مشکلات سخت افزاری و کمبود امکانات را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: امید می رود روزی برسد که معلمان و دانش آموزان دغدغه ای جز تعلیم و تربیت نداشته باشند.

علیرضا کمرئی با بیان برخی کاستی ها و نیازهای مدارس در زمینه فضاهای آموزشی، تلاش های صورت گرفته توسط دولت و خیرین طی سه دهه اخیر را ارزشمند توصیف کرد و افزود: با وجود تلاشهای فراوان، طی سالهای گذشته اما هنوز مشکلاتی در حوزه فضاهای آموزشی وجود دارد، این که همکاران ما و خانواده ها از وضعیت مدارس و کمبود های موجود نگران باشند و دغدغه آنها به جای تعلیم و تربیت معطوف به این مسایل شود قابل قبول نیست.

وی با اشاره به لزوم توسعه نرم افزاری در آموزش و پرورش، نقش خیرین را در این حوزه بسیار با اهمیت دانست و عنوان کرد: امید می رود روزی برسد که خیرین مدرسه ساز به جای حضور در زمینه سخت افزاری و ساخت بنای مدارس در زمینه نرم افزاری و تولید دانش به آموزش و پرورش کمک کنند اما این که مسیر توسعه نرم افزاری از جاده رشد سخت افزاری می گذرد قابل انکار نیست. تسری ابتکار بچه های اسلامشهر به کل کشور

همچنین رییس جامعه خیرین مدرسه ساز نیز در این جشنواره با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص مدرسه سازی، این کار را جهادی مقدس اعلام کرد و اظهار داشت: هم اکنون بیش از شش هزار پروژه مدرسه سازی در سراسر کشور در حال اجرا است که بخش قابل توجهی از آن را خیرین مدرسه ساز تقبل کرده اند.

محمدرضا حافظی در حاشیه این جلسه به خبرنگار مهر گفت: دو سال پیش به ابتکار دانش آموزان اسلامشهری، مجمع خیرین مدرسه ساز دانش آموز با عنوان "مهرورزان کوچک" تاسیس شد که این کار هم اکنون به سراسر کشور تسری یافته است.

وی افزود: عملیات احداث نخستین مدرسه خیرساز دانش آموزی کشور که به همت دانش آموزان شهرستان اسلامشهر آغاز شده، هم اکنون بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما به دلیل برخی موانع هنوز به اتمام نرسیده است. این مسئول در ادامه از تعهد خیرین برای اتمام این مدرسه و آماده سازی آن برای سال تحصیلی آینده خبر داد. فعالیت 500 هزار خیر مدرسه ساز در کل کشور رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از فعالیت بیش از نیم میلیون خیر در سراسر کشور خبر داد در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در سال گذشته خیرین بیش از یک هزار و 74 میلیارد تومان تعهد کرده اند که بخش قابل توجهی از آن محقق شده است. حافظی افزود: در سال گذشته شش هزار و 800 پروژه مدرسه سازی نیمه کاره وجود داشت که به همت خیرین تاکنون بیش از 800 مورد از این پروژه ها به بهره برداری رسیده و امید می رود با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی تعداد قابل توجهی از پروژه های باقی مانده در سال آینده به اتمام برسد. مجلس از امور مربوط به مدرسه سازی حمایت می کند عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار مهر از حمایت مجلس در امر مدرسه سازی سخن به میان آورد و تاکید کرد: مجلس مصمم است که در این کار خیر حضوری پررنگ و مفید داشته باشد. مجتبی رحماندوست خاطرنشان کرد: مجلس دو بازوی تقنینی و نظارتی دارد که از هر دو آنها در امر مهم مدرسه سازی استفاده خواهد کرد. وی ضمن تقدیر از آموزش و پرورش و خیرین مدرسه ساز خواستار توجه بیشتر به توسعه فضاهای آموزشی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار شد. 80 درصد تعهدات خیرین محقق شده است مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در حاشیه این جشنواره  از تحقق 80 درصد تعهدات خیرین مدرسه ساز طی یک سال گذشته خبر داد. محمود قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در جشنواره چهارم خیرین نزدیک به 43 میلیارد تومان تعهد دادند که تاکنون رقمی نزدیک به 80 درصد از این میزان تعهد محقق شده است. وی بیان داشت: امسال 14 پروژه مدرسه سازی در اسلامشهر در حال انجام بود که از این تعداد، پنج باب مدرسه تکمیل شد و در سال تحصیلی جاری مورد استفاده قرار گرفته، دو باب مدرسه نیز با پیشرفت فیزیکی بیش از 80 درصد برای سال تحصیلی آینده آماده خواهد شد، سایر پروژه ها نیز در صورت تامین اعتبار، تا پایان سال آینده به حد مطلوبی ازپیشرفت فیزیکی خواهد رسید. مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز اسلامشهر همچنین از فعالیت حدود 20 هزار دانش آموز خیر مدرسه ساز در قالب مهرورزان کوچک خبر داد و افزود: طی سه سال گذشته علاوه بر این حدود سه هزار نفر از معلمان اسلامشهری هم به خانواده بزرگ خیرین مدرسه ساز پیوسته اند. لازم به ذکر است که شهرستانهای استان تهران سه سال پیاپی، رتبه نخست جلب تعهدات خیرین را از آن خود کرده و از میان مناطق استان تهران، آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر نیز در زمره ادارات برتر استان قرار گرفته است.


۱۳۹۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن