تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819225844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشتیانی: هنر کی‌‌روش نزدیک کردن فاصله‌هاست/ جوانان تیم ملی در حد جام جهانی نیستند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
آشتیانی: هنر کی‌‌روش نزدیک کردن فاصله‌هاست/ جوانان تیم ملی در حد جام جهانی نیستند
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: به هیچ وجه ذخیره‌های تیم ملی در حد بازیکنان اصلی نیستند و فاصله نیمکت با بازیکنان شاخص تیم ملی زیاد است و این موضوع خوب نیست.
ابراهیم آشتیانی درخصوص دیدار ایران – کویت به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به طور قطع تیم‌های ایران و کویت صعودشان به جام ملت‌های آسیا مسجل شده بود و این بازی یک بازی تشریفاتی به شمار می‌رفت، بنابراین سیاست‌های 2 مربی تقریباً از آن جهت مشابه یکدیگر بود که می‌خواستند از ذخیره‌هایشان استفاده کنند و به کسانی بازی دهند که بازی کمتری به آنها در طول تورنمنت رسیده است.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: باید بگویم به لحاظ فنی اصلاً دیدار خوبی نبود و نکته فنی قابل ملاحظه‌ای در این دیدار مشاهده نشد.

آشتیانی به زیاد بودن فاصله ذخیره‌ها و بازیکنان اصلی در تیم ملی فوتبال کشورمان پرداخت و اشاره کرد: متأسفانه فاصله ذخیره‌ها و بازیکنان اصلی در تیم فوتبال ما بسیار زیاد است و این به هیچ وجه مناسب تیمی نیست که به جام جهانی راه پیدا کرده است.

وی ادامه داد: نیمکت تیم ملی باید قوی و جایگزین مناسبی برای بازیکنان اصلی باشد اما نیمکت ما به هیچ وجه پربار نبوده و نیست. در بازی‌های جام جهانی همواره اتفاقات پیش بینی نشده‌ای بوجود می‌آید؛ بازیکن مصدوم یا اخراج می‌شود و یا اخطار می‌گیرد باید جایگزین خوبی برای بازیکن وجود داشته باشد که همتای آن بازیکن در زمین باشد.

آشتیانی با اشاره به بازی دیروز جوانان در تیم ملی فوتبال کشورمان بیان کرد: باید متذکر شوم  که این بازیکنان به هیچ وجه درحد و اندازه‌های جام جهانی نیستند زیرا تجربه بازی‌های بین المللی را ندارند و این هنر کی‌روش است که فاصله بازیکنان نیمکت‌نشین را به بازیکنان اصلی کمتر کند.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: جوانان ما در بازی دیروز مقابل کویت به هیچ وجه تلاشی را ازخود نشان ندادند که بگویم حقشان دعوت کردن به تیم ملی است در گذشته وقتی بحث انتخابی تیم ملی پیش می‌آمد بازیکنان فعال‌تر می‌شدند، با هیجان بیشتری در زمین ظاهر می‌شدند، انگیزه‌ها مضاعف می‌شد ولی در بازی دیروز تنها چیزی که مشاهده نشد فعالیت، هیجان و انگیزه مضاعف بود.

وی تصریح کرد: با تلاشی که از جوانان دیدم و تطبیق دادن بازی‌شان در مقابل تیم‌های پرقدرتی چون آرژانتین، نیجریه و سایر تیم‌ها بطور قطع ناامید شدم .

آشتیانی سپس با اشاره به تیم‌های ژاپن و کره عنوان کرد: شما ببینید ژاپن و کره با تیم‌هایی مثل آلمان و برزیل بازی می‌کنند، تیم‌هایی که در سطح جهانی از فوتبال کلاسیکی برخوردارند ولی متأسفانه تیم ما فقط با کشورهایی بازی می‌کند که درجه سوم آفریقا هستند که نمی‌شود نقاط ضعف تیم ملی کشورمان را سنجید.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد شیوه بازی کردن مقابل نیجریه و آرژانتین اذعان داشت: به طور قطع بازی کردن مقابل تیم‌های خوبی چون نیجریه و آرژانتین سخت است زیرا ما بازی‌های تدارکاتی مناسبی مقابل تیم‌های هم سطح این تیم‌ها نداشته‌ایم بنابراین باید فقط دل به ضد حمله خوش کرده و دفاعی بازی کنیم.

آشتیانی در پایان خاطر‌نشان کرد: البته با‌غیرتی که از جوانان ایران سراغ داریم، به طورحتم بازی‌های خوبی را از خود به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن