تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820837075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

1500 پرستار در شبکه بهداشت و درمان زنجان فعالیت می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان جلیلی:
1500 پرستار در شبکه بهداشت و درمان زنجان فعالیت می کنند
زنجان - خبرگزاری مهر: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: دانشگاه در حال حاضر با داشتن یک هزار و 500 نفر کادر پرستاری، به ازای هرتخت 2.1 نيروی پرستار در اختيار دارد که نسبت به استان های همجوار در حد متوسط کشوری است.



به گزارش خبرنگار مهر، سعيد جليلی ظهر سه شنبه در جشن روز پرستار بحث افزايش ارتقای بهره وری پرستاران، اين مبحث را دارای محاسن و معايب  دانست و افزود: عليرغم کاستی ها، سعی شده ارتقاء بهره وری پرستاران به نحو احسن انجام گيرد.

وی وضعيت حوزه اورژانس های بيمارستانی، تهيه و تامين تجهيزات پزشکی و توسعه فضای فيزيکی را مطلوب برشمرد و تصريح کرد: با داشتن اين اوضاع مطلوب، هنوز در بحث آموزش، رضايتمندی، رعايت اصول اخلاقی، کلامی و سلسله مراتب با مشکلاتی مواجه هستيم که بحث حاکميت بالينی با هدف جلوگيری از اين مشکلات و همچنين بحث ايمنی بيماران مطرح شد اما بايد در خصوص رفع اين معضلات تمهيدات خاصی انديشيده شود.

همچنین سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زنجان، گره خوردن و نامگذاری روز پرستار را با تولد حضرت زينب(س) برای اين قشر فداکار مايه مباهات برشمرد و اضافه کرد: پرستار عامل ارتباط تيم سلامت با بيمار و يکی از اعضای اصلی تيم پزشکی است و پذيرش، آماده سازی و حمايت های روحی و روانی از بيمار نيز بر عهده اوست.

عليرضا بيگلری پرستاری را ترکيبی از مهر، عطوفت و دانش و مهارت برشمرد و توجه و اهتمام پرستاران را در رعايت مهربانی، ايثار و فداکاری حائز اهميت دانست و به لحاظ جايگاه مطمئن و مورد اعتماد پرستاران در نگاه بيماران، بر رعايت اصول اخلاقی و شرايط بيماران تاکيد کرد.

وی با اشاره به مهجور ماندن جايگاه پرستاری در نظام سلامت، اظهار اميدواری نمود، پرستاران در آينده شاهد دستيابی به جايگاه واقعی خود باشند. بیگلری  از پرستاران خواست به رغم وجود تمام کاستی ها، مشقت ها و مظلوم واقع شدن ها لبخند و مهربانی را هنگام حضور بر بالين بيماران فراموش نکنند.

در اين مراسم  از 72 نفر از پرستاران نمونه و برگزيده استان، تقدیر شد.


۱۳۹۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن