تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803069894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عنايتي:اعتصاب‌مان همچنان ادامه خواهدداشت


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عنايتي:اعتصاب‌مان همچنان ادامه خواهدداشت
آْقاي گل ليگ برتر فوتبال مي‌گويد به خاطر شرايط مالي تيمش هيچ لذتي از عنوانش نمي‌برد.

رضا عنايتي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره اعتصاب تيمش به دليل پرداخت نشدن مطالبات توضيح داد: دو، سه ماه است مدام به ما قول مي‌دهند اما هيچ پولي پرداخت نشده است. فعلا اعلام شده درصدد هستند تا در يکي، دو روز آينده مشکل برطرف شود. شرايط مالي واقعا عذاب‌آور است. ما چاره‌اي به جز اعتصاب نداشتيم. خود من اول فصل پيشنهادهاي بسياري را به خاطر صبا رد کردم نمي‌دانستيم اين اوضاع نابسامان در انتظارمان است. از شانس بدمن هرجا مي‌روم مشکل مالي پيش مي‌آيد. شايد به خاطر قدم من است!

وي با بيان اينکه تمرين نکردن تصميم گروهي بود، افزود: بعضي وقت‌ها مشکلات از حد مي‌گذرد. من به باشگاه هم اعلام کردم که ديگر نمي‌توانم پادرمياني کنم. شايد به خاطر اين کارم ذهنيت باشگاه نسبت به من خراب شود اما نمي‌توانستم بين خودم و بازيکنان فاصله بيندازم. به همين خاطر به نمايندگي از آنها با باشگاه صحبت کردم و گفتم حاضر نيستيم با اين شرايط تمرين کنيم.

کاپيتان تيم فوتبال صباي قم در پاسخ به اين پرسش که آيا ممکن است آنها هم مثل بازيکنان پرسپوليس بعد از يک مدت نااميد شده و به تمرين‌ها بازگردند، گفت: قرارداد بازيکنان پرسپوليس يا تيم‌هاي ديگر با ما زمين تا آسمان تفاوت دارد. بازيکنان ما چيزي قرارداد نبسته‌اند که بخواهند از آن هم بگذرند. مطمئن باشيد اگر اين روند ادامه پيدا کند اعتصاب بازيکنان هم ادامه پيدا خواهد کرد و ما مثل پرسپوليسي‌ها نيستيم که قراردادمان ميلياردي باشد و تمرين‌ها بازگرديم. همچنين شنيده‌ام براي هفته آينده اردويي را در قم تدارک ديده‌اند اما بعيد مي‌دانم با اين شرايط بازيکنان به اردو بروند. مسوولان باشگاه ابتدا بايد مشکلات مالي را حل مي‌کردند سپس به فکر برگزاري اردو مي‌افتادند.

عنايتي همچنين با بيان اينکه کشوري‌فرد نمي‌تواند به تنهايي مشکلات را حل کند، افزود: ما احترام خاصي براي مديرعامل باشگاه قائليم حتي آمدن من به صبا به خاطر شخص آقاي کشوري‌فرد بود اما معتقدم او نمي‌تواند به تنهايي مشکلش را حل کند. ما يکي، دو ماه به خاطر قول‌هاي ايشان سکوت کرديم اما از اين به بعد استانداري هم بايد به کمک باشگاه بيايد. شرايط بسيار بد است. آقايان فکر نکنند خطر سقوط ما را تهديد نمي‌کند. نمي‌دانم دليل اين بي‌خيالي چيست. ما واقعا حاشيه امنيت نداريم. سه امتياز بازي با آينده‌مان با ذوب‌آهن حکم ماندن يا رفتن‌مان را امضا خواهد کرد.

وي در پاسخ به اين پرسش که آيا اختلافي بين او و صمد مرفاوي بر سر اعتصاب بازيکنان پيش آمده است، خاطرنشان کرد: کادرفني راضي به اين اعتصاب نبود. خود بازيکنان هم راضي نيستند اما وقتي کار از حد مي‌گذرد، چاره‌اي نداريم. ما شش باخت پشت سر هم داشتيم و اوضاع به هم ريخته بود. در آن زمان هم شرايط بد مالي ما را اذيت مي‌کرد ولي آمديم و وضعيت تيم را در جدول بهتر کرديم اما الان فاصله‌اي که بين کادرفني و بازيکنان افتاده، به خاطر مسائل مالي بوده و طبيعي است. سرمربي تيم مي‌خواهد تيمش را در اختيار داشته باشد.

عنايتي در پايان درباره اينکه آيا در شرايط فعلي به آقاي گلي هم فکر مي‌کند يا نه، به ايسنا گفت: در حال حاضر با 12 گل در رده نخست گلزنان قرار دارم اما به جاي لذت بردن از اين اتفاق، زجر مي‌کشم! در حال حاضر تنها دغدغه من برطرف شدن مشکلات مالي بازيکنان است.

سه شنبه 1392/12/13 14:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن