تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819953435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده اهواز ازعملکرد بانک های خوزستان درپرداخت تسهیلات انتقاد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده اهواز ازعملکرد بانک های خوزستان درپرداخت تسهیلات انتقاد کرد اهواز- ایرنا - یکی از نمایندگان مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی از عملکرد بانک های خوزستان در پرداخت تسهیلات بشدت انتقاد کرد و خواستار آنچه ˈرویه نادرستˈ بانک ها خواند در سال 1393 شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ˈسیدشکر خدا موسویˈ روز سه شنبه در دیدار با مردم ویس در 15کیلومتری شمال اهواز افزود: با وجود این که استان خوزستان پس از تهران رتبه دوم کشوری در سپرده گذاری نزد بانک ها را دارند ولی بانک های استان از لحاظ میزان پرداختی تسهیلات به متقاضیان در رتبه 28 قرار دارند.
وی میزان اختلاف سپرده گذاری ها و پرداخت تسهیلات توسط بانک های استان در یک سال را بیش از 70هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تفاوت سپرده گذاری مردم و پرداختی تسهیلات در سایر استان های کشور سرمایه گذاری می شود.
موسوی با تصریح این که این فرایند اقتصادی یک ظلم مضاعف به مردم خوزستان است خواستار پیگیری مسوولان و تغییر این رویه اشتباه به سود مردم استان شد.
وی نگاه بانک های استان را ˈضد اشتغال ˈ توصیف کرد و در ادامه با بیان این که بانک ها در پرداخت وام های با سقف پایین بسیار سخت گیری می کنند اظهار داشت: در صورت ادامه چنین رفتاری از سوی بانک ها، موضوع از طریق مجلس شورای اسلامی و در صحن علنی مطرح خواهد شد.
نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص موضوع انتقال آب کارون به فلات مرکزی ایران گفت: نمایندگان مجلس بر این مساله که آب برای مصارف آشامیدنی استفاده شود نظارت خواهند کرد.
وی با اشاره به نوسازی و تجهیز 550هزار هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان در قالب طرح مقام معظم رهبری گفت: شهرستان ملاثانی سهم مهمی از این طرح دارد که در صورت عملی شدن کامل طرح شاهد ایجاد تحول اقتصادی و اشتغال در منطقه خواهیم بود.
موسوی با بیان این که 5/1 میلیارد دلار برای اجرای طرح احیا و نوسازی 550هزار هکتاری اراضی خوزستان از طریق صندوق توسعه ملی تامین اعتبار شده ابراز امیدواری کرد این طرح مهم و زیربنایی در طول سه سال که رییس جمهوری وعده آن را داده است بتواند تحولی بزرگ در تولیدات بخش کشاورزی خوزستان به وجود آورد.
وی با اشاره به مشکلات شهر ویس قول داد طرح جامع ویس را پیگیری و به سرانجام برساند.
بنا به این گزارش مردم ویس مسایل و مشکلات خود را با این نماینده مجلس مطرح کردند.ک/3 646/641
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن