تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815588400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه کاریکاتور با موضوع مواد مخدر در خرمشهر برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان توسط یک کاریکاتوریست خرمشهری/
نمایشگاه کاریکاتور با موضوع مواد مخدر در خرمشهر برگزار شد
خرمشهر - خبرگزاری مهر: نمایشگاه آثار یک کاریکاتوریست خرمشهری با موضوع مواد مخدر و خطرات آن در دانشگاه پیام نور این شهر برای بازدید عموم برگزار شد.






به گزارش خبرنگار مهر: این نمایشگاه که توسط هنرمند معروف خرمشهری و استانی برگزار شده بود با استقبال خوب نوجوانان و جوانان این شهر در اولین روز برگزاری آن مواجه شد.
 
این هنرمند کاریکاتوریست در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این برای بار 37 است که نمایشگاهی با این موضوع برگزار می کنم.
 
علی صالحی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آگاه سازی جوانان عنوان کرد و افزود: هدف من از برگزاری این نمایشگاه آگاه سازی بیشتر جوانان و نوجوانان شهرم نسبت به خطرات ناشی از مصرف مواد مخدر و دخانیات است.
 
وی گفت: متأسفانه با آمدن نسل جدید مواد مخدر شیمیایی که خطرات آن را نسبت به گذشته دو چندان کرده است لازم است هر کس در هر جایگاهی که باشد به اطلاع رسانی در این امر خطیر کمک کند و بنده به عنوان یک کاریکاتوریست سعی دارم بتوانم این پیام را به جوانان و نوجوانان برسانم.
 



 
این هنرمند کاریکاتوریست گله ای نیز از برخی از مسئولین خرمشهری داشت و عنوان کرد: متأسفانه تنها ارگانی که از این نمایشگاه حمایت و اطلاع رسانی کرد اداره بهزیستی خرمشهر بود و مسئولین خرمشهری نقش کم رنگی در این امر داشتند.
 
صالحی افزود: دوست داشتم این نمایشگاه در مرکز شهر و با حمایت فرمانداری و شهرداری برگزار می شد تا پیام ما در سطح شهر به همشهریان نسبت به خطرات دخانیات و مواد مخدر می رسید تا بازتاب بیشتری داشته باشد.
وی از توانایی خود برای برگزاری نمایشگاههای مشابهی در مرکز استان و سطح کشور خبر داد و افزود: هنر می تواند نقش برجسته ای برای انتقال پیام داشته باشد که در این زمینه بنده آمادگی خود را برای برگزاری نمایشگاه های بزرگی با موضوع های مختلف مربوط به آسیب های اجتماعی در استان خوزستان و حتی تهران اعلام می کنم و این منوط به حمایت هر چه بیشتر مسئولین مربوطه است.

علی صالحی در پایان از حمایت کنندگان از این نمایشگاه تشکر کرد و افزود: ریاست دانشگاه پیام نور خرمشهر بابت اختصاص مکانی در دانشگاه جهت برگزاری آن و همچنین علی فرحانی رئیس اداره بهزیستی و سید طاهره آل جابر کارشناس پیشگیری در اداره بهزیستی همگی در این مدت با زحمات بسیار حمایت خوبی از بنده در برگزاری این نمایشگاه کردند و امیدوارم دیگر مسئولین شهر نیز در آینده از هنرمندان خرمشهری حمایت بیشتری داشته باشند.
 
به گزارش خبرنگار مهر، این نمایشگاه از تاریخ 12 تا 16 اسفند ماه سال جاری در محل دانشگاه پیام نور خرمشهر از ساعت 9 صبح الی 20 شب برای بازدید عموم دایر است.



۱۳۹۲/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن