تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803326825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازی ایران مقابل کویت مورد تحسین رسانه های عربی قرارگرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بازی ایران مقابل کویت مورد تحسین رسانه های عربی قرارگرفت گناوه- ایرنا-بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کویت که شب گذشته درچارچوب رقابت های انتخابی جام ملت های آسیا در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد مورد تحسین و ستایش کارشناسان و گزارشگران رسانه های عربی قرار گرفت.


به گزاش ایرنا از رسانه های منطقه،کارشناسان تلویزیون کویت دربین دو نیمه و پس از پایان دیدار،بازی ملی پوشان جوان ایران را ستودند و این پیروزی را سزاوار تلاش بازیکنان تیم ایران دانستند.
عبدالطیف الرشدان مدیر سابق تیم های ملی کویت گفت:فکر نمی کردم که تیم ملی ایران با ترکیبی از باریکنان کم سن وسال این گونه حماسی، با تکنیک و دونده مقابل تیم بزرگسالان کویت حاضر شوند.
وی اظهار کرد:چیزی که در این دیدار بیشتر نمایان بود سرعت انتقال توپ و حرکت از اطراف بود که با این شگرد توانستند ضمن مهار حرکت تیم کویت نتیجه لازم را به دست آورند.
موید الحداد بازیکن نسل طلایی کویت در دهه 70 میلادی ضمن انتقاد شدید از ˈویه راˈ سرمربی برزیلی تیم ملی کویت گفت: وی اسیر تاکتیک سرمربی تیم ملی ایران شد و حتی تعویض هایش بجا وکارساز نبود.
وی افزود: تیم ملی فوتبال ایران به رغم کم سن وسال بودن و نداشتن تجربه کافی، بازی بسیار منطقی ، سریع و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشت و استحقاق برتری 3 بر 2 را داشت.
بازیکن سال های قبل تیم ملی کویت که سابقه بازی در ورزشگاه آزادی را درسال 1976 دارد گفت: انتظار همه کویتی ها پیروزی بر تیم جوانان ایران بود، اما تدابیر سرمربی تیم ملی ایران و عدم شناخت ویه را موجب شد تا ایرانی ها روند بازی را به نحو دلخواه ادامه دهند و نتیجه نهایی را از آن خود کنند.
گزارشگر مصری تلویزیون دبی اسپورت امارات نیز بارها بازی سریع تیم ملی ایران را تمجید کرد و افزود: به رغم اینکه این دیدار به دلیل قطعی شدن صعود دو تیم از گروه دوم به مرحله نهایی جام ملت های سال 2015 آسیا در استرالیا بیشتر جنبه تشریفاتی داشت؛ اما حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه شهر کرج و همچنین بازی محکم دو تیم بازی را جذاب و دیدنی کرد.
گزارشگر عمان اسپورت نیز در گزارش این دیدار بارها از تیم ملی ایران به عنوان غول آسیا نام برد و گفت: تیم ملی ایران که سه بار قهرمان جام ملتهای آسیا شده و چهار بار به جام جهانی صعود کرده یک تیم پرآوازه در سطح قاره کهن است .
وی افزود: نمایش زیبای جوانان این تیم مقابل تیم ملی کویت که دارای افتخاراتی در سطح آسیاست نشان از این دارد که فوتبال ایران یک سروگردن بالاتر از تیم ملی کویت است و حتی با جوانانش می تواند این تیم را شکست دهد.
این دیدار همچنین از شبکه های تلویزینی الجزیره اسپورت،بی ان اسپورت، العراقیه، ابوظبی،بحرین اسپورت به صورت زنده پخش شد.ک/3
7476
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن