تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801560733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انگليس در جام جهاني يکدست سفيد مي‌پوشد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: انگليس در جام جهاني يکدست سفيد مي‌پوشد
تيم ملي فوتبال انگليس براساس درخواست فدراسيون جهاني فوتبال در رقابت‌هاي جام جهاني با پيراهن و شورت ورزشي يکرنگ به ميدان خواهد رفت.

تيم ملي انگليس هم مانند چند کشور مطرح ديگر در دنياي فوتبال با درخواست فيفا براي استفاده از لباس‌هاي تک‌رنگ در جام جهاني 2014 موافقت کرده است و از اين رو لباس اصلي اين تيم در جام جهاني همان لباس سنتي يکدست سفيد سه‌شير خواهد بود.

فيفا از فدراسيون‌هاي فوتبال کشورهاي راه يافته به جام جهاني 2014 درخواست کرده جهت افزايش کيفيت تصاوير HD بازي‌هاي اين تورنمنت از لباس‌هايي استفاده کنند که پيراهن و شورت آن يکرنگ باشد و به همين دليل لباس اول مردان روي هاجسون در برزيل يکدست سفيد خواهد بود، لباسي که مورد پسند بسياري از مردم انگليس نيست.

انگليس در حالي خود را ملزم به قبول درخواست فيفا دانسته که برخي کشورهاي ديگر مانند آلمان هم پيش از اين درخواست فيفا پاسخ مثبت داده‌اند. لباس اصلي ژرمن‌ها پيش از اين پيراهن سفيد و شورت ورزشي مشکي بود اما آنها در جام جهاني از لباس‌هاي يکدست سفيد استفاده خواهند کرد. تيم ملي اسپانيا نيز که پيش از اين پيراهن قرمز و شورت ورزشي آبي استفاده مي‌کرد، در جام جهاني از لباس‌‌هاي يکدست قرمز استفاده خواهد کرد.

با اين حال کشورهايي هم بوده‌اند که به درخواست فيفا توجهي نکرده‌اند که مهم‌ترين آنها تيم ملي برزيل،‌ ميزبان رقابت‌ها است که طبق معمول از پيراهن زرد و شورت ورزشي آبي استفاده خواهد کرد. تيم ملي فرانسه هم يکي ديگر از تيم‌هايي است که با لباس‌هاي 2 رنگ به ميدان مي‌رود. پيراهن اصلي خروس‌ها در جام جهاني 2014 آبي و شورت ورزشي آنها سفيد است. تيم ملي ايتاليا نيز يکي ديگر از اين تيم‌ها است که با پيراهن لاجوردي و شورت سفيد بازي خواهد کرد.

طبق گزارش رسانه‌‌هاي انگليس در جهت برآورده کردن درخواست فيفا، اتحاديه فوتبال انگليس و کمپاني توليد لوازم ورزشي نايکي براي توليد يک پيراهن يکدست سفيد براي تيم ملي انگليس در جام جهاني به توافق رسيده‌اند و اين پيراهن قرار است در آخرين بازي دوستانه سه‌شير پيش از جام جهاني که ماه مي برابر پرو برگزار مي‌شود به نمايش درآيد.

سه شنبه 1392/12/13 09:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن