تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819222391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام برنامه‌های بسکتبال به کمیته المپیک/ مشحون: قول دادند حمایت‌مان کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > توپ و تور طی چند روز آینده انجام می‌شود؛
اعلام برنامه‌های بسکتبال به کمیته المپیک/ مشحون: قول دادند حمایت‌مان کنند
به دنبال نشست رئیس فدراسیون بسکتبال و مدیرسازمان تیم‌های ملی این فدراسیون با مسئولان کمیته ملی المپیک برای هماهنگی حضور در بازی‌های آسیایی کره‌جنوبی، مقرر شد طی چند روز آینده برنامه‌های کامل تیم ملی بسکتبال مبنی بر چگونگی آماده‌سازی حضور در این بازی‌ها به صورت مکتوب در اختیار مسئولان کمیته قرار بگیرد.



محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به نشست روز دوشنبه در کمیته ملی المپیک به خبرنگار مهر گفت: طی این نشست و در حضور مدیر سازمان تیم‌های ملی و سرمربی تیم ملی (مهمد بچیروویچ) برنامه‌های مورد نظر برای حضور در بازی‌های آسیایی را به صورت کلی برای مسئولان کمیته ملی المپیک تشریح کردیم و اعلام کردیم که برای اجرای این برنامه‌ها و در نهایت نتیجه‌گیری موفق در بازی‌های مورد نظر چه نیازهایی داریم. وی تصریح کرد: در این نشست جز اعلام برنامه و نیازهایی که برای حضور در بازی‌های آسیایی داریم، موضوع خاص دیگری مطرح نشد اما خوشبختانه روند نشست و به خصوص صحبت‌های مطرح شده از طرف مسئولان کمیته ملی المپیک نشان داد که آنها بررسی جامعی نسبت به بسکتبال و برنامه‌هایش دارند. در هر صورت نتیجه نشست تقریبا دو ساعته‌ای که روز گذشته داشتیم، این شد که در قالب یک نامه کامل و جامع ریز برنامه‌ها و نیازهای خود را به کمیته ملی المپیک و مسئولانش ارائه دهیم. رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه خیلی زودتر از نوروز آتی این کار را انجام خواهیم داد، یادآور شد: با وجود مشغله‌هایی که بابت میزبانی مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا داریم، طی همین چند روز آینده برنامه‌های مکتوب خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی به کمیته ملی المپیک ارائه می‌دهیم. به خصوص اینکه مسئولان کمیته ملی المپیک قول دادند که حمایت‌های لازم را از بسکتبال در راه آماده‌سازی برای شرکت در این بازی‌ها داشته باشند. مشحون در پایان به مهر گفت: امروز طی دو نشست با سازمان لیگ و سازمان تیم‌های ملی برنامه‌های تیم ملی را برای مسابقات قهرمانی جهان هم بررسی می‌کنیم تا نهایی شود. به هر حال رسیدگی به این برنامه‌ها و نیازهایی که داریم برای‌مان خیلی خوب خواهد بود چون به واسطه آماده‌سازی برای هر یک از این رویدادهای مورد نظر - مسابقات قهرمانی جهان و بازی های آسیایی - برای رویداد دیگر هم آماده خواهیم شد. به گزارش خبرنگار مهر،  نشست روز دوشنبه رئیس فدراسیون بسکتبال و مدیر سازمان تیم‌های ملی این فدراسیون و همچنین مهمد بچیروویچ به صورت مشترک با کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی، رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک همراه با محمدعلی شجاعی، خزانه دار و اصغر رحیمی، دبیر مرکز نظارت بر تیم های ملی برگزار شد.


۱۳۹۲/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن