تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819621137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاري گروه G7 با صندوق بين المللي پول براي کمک به اوکراين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۷ب.ظ)
همکاري گروه G7 با صندوق بين المللي پول براي کمک به اوکراين وزيران دارايي گروه G7 گفتند که در همکاري با صندوق بين‌المللي پول، مشکلات مالي اوکراين هر چه زودتر بايد برطرف شود.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، هفت کشور بزرگ صنعتي جهان (G7) امروز (دوشنبه) اعلام کردند که براي پشتيباني از اوکراين، يک بسته بزرگ کمک مالي به اين کشور پيشنهاد کرده‌اند.
کشورهاي G7 بر حمايت خود از حق حاکميت و تماميت ارضي اوکراين تاکيد کرده و اعلام کردند به تلاش هاي خود در راستاي کمک به ين کشور ادامه خواهند داد.
بر اساس اين گزارش به دنبال پيشروي نيروهاي نظامي روسيه به شبه جزيره کريمه، گروه کشورهاي G7 به واگذاري کمک دوجانبه و چند جانبه به اوکراين از از طريق صندوق بين المللي پول تأکيد کردند.
وزيران دارايي گروه هفت گفتند که در همکاري با صندوق بين‌المللي پول، مشکلات مالي اوکراين هر چه زودتر بايد برطرف شود.
کشورهاي غربي به رهبري آمريکا به دنبال پيشروي ارتش روسيه به شبه جزيره کريمه ابراز نگراني کرده و روسيه را به اعمال تحريم هاي جدي تهديد کرده اند.
اين در حالي است که سرگئي لاوروف، وزير امور خارجه روسيه امروز در ژنو از تهاجم نظامي کشورش عليه اوکراين دفاع کرد. او گفت: مسئله براي مسکو دفاع از شهروندان و اتباع خود و تامين حقوق شهروندي آنها، به‌ويژه حق آنها براي زندگي کردن ا‌ست.
وزير امور خارجه روسيه افزود: نيروهايي که اکنون از تجاوز نظامي صحبت مي‌کنند و روسيه را با بايکوت و تحريم تهديد مي‌کنند، پيش از اين يک گفت‌وگوي واقعي سياسي براي حل مسائل را رد کردند.
لاوروف همچنين دولت موقت اوکراين را متهم کرد که به حقوق اساسي شهروندان روس ساکن اين کشور بي‌اعتناست.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن