تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803210355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری اردبیل با 5 گل به لیگ یک نزدیک شد/ توقف ماشین سازان در دشت خلخال


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل در لیگ دسته دوم فوتبال کشور/
شهرداری اردبیل با 5 گل به لیگ یک نزدیک شد/ توقف ماشین سازان در دشت خلخال
اردبیل – خبرگزاری مهر: تیم فوتبال شهرداری اردبیل در ادامه لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در حالی که میهمان تیم هورداد رایان کرمان بود، حریف خود را با پنج گل درهم کوبید تا یک گام دیگر به لیگ دسته یک کشور نزدیک شود.



به گزارش خبرنگار مهر، در هفته بیستم لیگ فوتبال دسته دوم باشگاه های کشور تیم شهرداری اردبیل عصر امروز میهمان تیم ته جدولی هورداد رایان کرمان بود و در حالی که کار سختی نداشت توانست با پنج گل به برتری دست یابد. این تیم که از چند هفته قبل تاکنون در صدر جدول رقابت سختی با تیم فولاد نوین اهواز داشت، امروز با انگیزه بالا و بازی بسیار خوب در برابر تیم هورداد رایان کرمان ظاهر شد تا از شکست رقیب خود در باتلاق شیراز نهایت استفاده را برده و با شش امتیاز اختلاف به صدرنشینی خود در گروه الف ادامه دهد. تیم فولاد نوین اهواز که پیش از با 32 امتیاز در تعقیب تیم شهرداری اردبیل بود، امروز در بین ناباوری با دو گل مغلوب یکی از دو تیم قعرنشین جدول گروه الف یعنی برق شیراز شد تا با بازی برابر چهار امتیاز از حریف خود در صدر جدول عقب بیافتد. در بازی امروز رحمان عبادزاده (دو گل)، مهدی ترکمان، سعید بخشی و عباس کند دل گلزنان تیم شهرداری اردبیل در برابر هورداد رایان کرمان بودند.

با توجه به روند رو به رشد تیم شهرداری اردبیل و باقی ماندن تنها شش هفته به پایان این رقابت ها، تیم اردبیلی با نتایج امروز یک گام دیگر به صعود به لیگ دشته یک کشور نزدیک شد تا در صورت تحقق این مهم به عنوان اولین تیم استان اردبیل در این رقبت ها شناخته شود. شهرداری اردبیل هم اکنون از مجموع 18 بازی خود 10 برد، شش تساوی و دو باخت را در کارنامه خود ثبت کرده است. این تیم با 25 گل زده و 11 گل خورده در تفاضل گل نیز بالاتر از رقیبان خود قرار دارد. همچنین تیم فوتبال خلخال دشت شهرستان خلخال دیگر نماینده استان اردبیل در این رقابت ها و گروه الف؛ امروز در ورزشگاه تختی خلخال میزبان تیم ماشین سازی تبریز بود که در این دیدار نیز با پیروزی نماینده استان همراه شد. پیروزی شگفتی ساز لیگ دسته دو در برابر ماشین سازی تبریز در این دیدار تیم خلخال دشت به روند روبه رشد خود طی هفته های اخیر ادامه داد و توانست با ارائه بازی خوب با یک گل به برتری دست یابد. مهاجمان این تیم فرصت های بسیار زیادی را در این دیدار از دست دادند. تیم خلخال دشت با کسب این برد ارزشمند 27 امتیازی شد تا یک پله در جدول صعود کرده و به رده پنجم برسد، البته این تیم از سایر تیم های بالای جدول یک بازی کمتر دارد که در صورت برد می تواند به رده سوم برسد. این تیم از مجموع پنج بازی اخیر خود سه پیروزی و دو تساوی کسب کرده تا با 11 امتیاز این دیدارها از رده هشتم نهم به رده پنجم برسد. این تیم خلخالی هفته گذشته نیز در زمین تیم پرقدرت صنعت ساری  با یک گل به برتری رسیده بود. خلخال دشت شهرستان خلخال را می توان یکی از تیم های شگفتی ساز این رقابت ها دانست، چراکه این تیم برای اولین بار در لیگ کشور حضور می یابد و تاکنون با ارائه بازی های درخور توجه نگاه ها را به خود تغییر دهد. تیم خلخال دشت در ابتدای این فصل و طی هفته های آغازین در رده سوم جدول قرار داشت. این نماینده استان نیز از مجموع 18 بازی خود شش برد، 9 تساوی و سه شکست داشته و با تفاضل چهار گل از 17 گل زده و 13 گل خورده امیدوار است که بازی های خوب در هفته های آینده به رده های بالاتر جدول دست یابد.

در سایر دیدارهای این گروه نیز مس سونگون ورزقان از تیم های بالای جدول در برابر تیم رده سومی صنعت نفت نوین آبادان با یک گل شکست خورد تا با یک بازی بیشتر و یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم خلخال دشت به رده چهارم سقوط کند. نمایندگان فوتبال استان اردبیل در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور میزبان و میهمان خواهند بود، بدین تربیت که تیم شهرداری اردبیل در ورزشگاه علی دایی اردبیل به مصاف شهرداری جویبار خواهد رفت و تیم خلخال دشت در بازی مهم در ورزشگاه اختصاصی فولاد اهواز رودرروی فولاد نوین اهواز خواهد ایستاد. برد یا تساوی تیم خلخال دشت شهرستان خلخال در این بازی می تواند علاوه بر صعود این تیم در جدول رده بندی، خیال شهرداری اردبیل را تا حدودی از صعود به لیگ دسته یک کشور راحت کند.


۱۳۹۲/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن