تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821291145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری کنفرانس اتحادیه جهانی مسلمانان در شهر مکه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




برگزاری کنفرانس اتحادیه جهانی مسلمانان در شهر مکه خبرگزاری رسا ـ کنفرانس اتحادیه جهانی مسلمانان با هدف یافتن راه‎حلی برای مشکلات پیش‎روی جهان اسلام در شهر مکه برگزار شد.



 
به گزارش خبرگزاری رسا، اتحادیه جهانی مسلمانان با هدف بررسی مشکلات پیش روی جهان اسلام و یافتن راه حل های احتمالی اقدام به برگزاری کنفرانسی در شهر مکه کرد.  
 
مشعل بن عبدالله، فرماندار شهر مکه که در مراسم افتتاحیه کنفرانس اتحادیه جهانی مسلمانان سخنرانی می کرد ایجاد همبستگی میان مسلمانان از طریق عمل به آموزه های قرآن و سنت پیامبر اکرم (ص) را از دلایل برگزاری این کنفرانس عنوان کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: وحدت بین مسلمانان یعنی این که برای حل مشکلاتمان تلاش کنیم در حالی که به دین خود متعهد هستیم.
 
فرماندار مکه در ادامه سخنرانی خود در کنفرانس اتحادیه جهانی مسلمانان افزود: بحران ها و بی ثباتی هایی که بسیاری از ملت های مسلمان با آنها دست به گریبان هستند نشان دهنده احتیاج به گسترش فرهنگ آشتی، تحمل، میانه روی و پشتیبانی از یکدیگر است.
 
مشعل بن عبدالله تاکید کرد که مسلمانان باید در مقابل تلاش هایی که به منظور غلبه بر دین و اتحاد آنان صورت می گیرد مقاومت کنند.
 
عبدالله ترکی، دبیرکل اتحادیه جهانی مسلمانان نیز در این کنفرانس گفت که مساله وحدت اسلامی در کنفرانس قبلی این اتحادیه که در سال 2012 میلادی در شهر مکه برگزار شده بود نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
عبدالله نجم الدین، استاد رشته اقتصاد اسلامی در دانشگاه مکه نیز هدف از برگزاری این کنفرانس را بررسی موقعیت جهان اسلام و بحث در مورد مشکلاتی که می تواند به ایجاد اختلاف میان مسلمانان منجر شود، عنوان کرد./990/ب903/د



۱۳۹۲/۱۲/۱۲






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن