تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804148701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بوستان‌هاي مشهد با 9 ميليون بوته گل به استقبال بهار مي‌روند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی كاظمي مطرح كرد:
بوستان‌هاي مشهد با 9 ميليون بوته گل به استقبال بهار مي‌روند
مشهد - خبرگزاری مهر: معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد از به كارگيري 9 ميليون بوته گل در بوستان هاي مشهد خبر داد وگفت: نوروز 200 بازرس نظارت تاكسي‌ها را به عهده خواهند داشت به اين دليل كه بيشترين شكايات در اين ايام از خدمات تاكسيراني بود.



به گزارش خبرنگارمهر، خلیل الله کاظمی ظهر دوشنبه در نشست خبری معاونت خدمات شهري و محيط زيست شهري شهرداري در استقبال از بهار 93 تاكيد كرد: امسال گلهای دائمی در پارک ها و میادین استفاده می شود  تا از مخارج خدمات شهری کاسته شود. وي افزود: نظر سنجي ها مانند سال گذشته در بهار 93 نيز انجام مي شود  تا براي رفع مشكات در سال آينده راهگشاي شهرداري باشد. كاظمي با اشاره به اينكه بيشترين شكايت ها در خدمات شهري سال گذشته از وضعيت تاكسي ها بود گفت: 200 بازرس امسال بر كار تاكسيرانان نظارت خواهند داشت. 10 هزار چادر در بزرگنرين كمپ اقامتي كشور برپا شد به گفته قائم‌مقام ستاد استقبال از بهار شهرداری مشهد  اسكان زائران در بزرگ‌ترین مرکز اقامتی کشور كمپ غدير با نصب 10 هزار چادر پیش‌بینی شده است. معاون خدمات شهری و محيط زيست شهري  شهرداری مشهد همچنين بيان كرد: براي اسكان موقت زائران امسال برنامه ريزي شده تا در شرايط هواي سرد زائران به سوله هاي بحران منتقل مي شوند. وي با بيان اينكه برای کاهش هزینه ها به سمت تهیه گل های دائمی رفته ایم گفت: 9 میلیون بوته گل در پارک ها در نقاط مختلف شهر در پارکها و میادین شهری به کار خواهد رفت.

158 المان گل آماده سازی شده است کاظمی با بیان اینکه 158 المان گل آماده سازی شده است گفت : فرا رسیدن سال 93 استقبال از بهار ستادی در شهرداری مشهد به نام مناسبت‌ها تشکیل شده که یکی از مناسبت‌های آن طرح استقبال از بهار است. وی ادامه داد: در نوروز  المانهاي گل در موضوعات مختلف در سطح شهر نصب می‌شود و چیدمان هزار و 1650 مترمربع چيدمان گل در کف انجام مي‌شود. کاظمی همچنين گل آرايي گل فروشي هاي سطح شهر را در اين روزها اقانون سد معبر براي اين صنف اجرا نمي‌شود. معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد به تغيير نام ستاد تسهیلات زائرین به تسهیلات سفر اشاره كرد و گفت: یکی از معاونان حوزه استان شهردار مشهد است. همچنين كاظمي  از توزيع  بیش از 600 هزار نقشه، 40 هزار لوح فشرده و 10 هزار کتاب براي زائران نوروزي خبرداد. وي گفت: رنگ‌آمیزی تمام جداول مشهد در سال آینده تغيير خواهد داشت و در  رنگ‌آمیزی جداول از رنگ‌های سفید و سبز استفاده می‌شود. برنامه‌هاي وي‍ژه سال تحويل و سخنراني رهبر انقلاب در مشهد الرضا معاون خدمات شهری و محيط زيست شهري  شهرداری مشهد برنامه هاي وي‍ژه سال تحويل و سخنراني رهبر انقلاب در مشهدالرضا را اينگونه تشريح كرد: برای لحظه سال تحویل و سخنرانی مقام معظم رهبری تدابیر ویژه‌ در حمل‌ونقل عمومی  و افزايش ساعت کاری معاینه فنی خودروها صورت گرفته است. وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری زباله در اطراف حرم رضوی در سه شیفت انجام می‌شود، افزود: برای جلوگیری از مشکلات در نزدیک‌ترین کمپ‌های زائرین و تمام نقاط شهر خودروهای آتش‌نشانی در نظر گرفته شده است؛ همچنین سازمان آتش‌نشانی مشهد برای چهارشنبه آخر سال در آماده‌باش هستند. کاظمی در خصوص حفاری‌های شهری گفت: از اول اسفند  جز در موارد اضطراری حفاری‌ها  لغو شده  و همه كارگاه‌های حفاری  تا 15 اسفندماه جمع خواهند شد. وي در خصوص افزايش كار قطار شهري مشهد در ايام تعطيلات نوروزي گفت: هنوز تصميمي در اين زمينه گرفته نشده است.










۱۳۹۲/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن