تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802497458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه سال ۹۳ شهرداري قم در راستاي سياست هاي اقتصادي مقاومتي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۱۳ب.ظ)
نماينده مردم قم در مجلس: بودجه سال ۹۳ شهرداري قم در راستاي سياست هاي اقتصادي مقاومتي است نماينده قم در مجلس شوراي اسلامي بودجه سال ۹۳ شهرداري قم را در راستاي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد اميرآبادي در پنجاه‌ و‌ ‌دومين جلسه علني و رسمي شوراي اسلامي شهر قم در سخناني اظهار داشت: بودجه شهرداري قم تقريبا با بودجه عمومي دولت و كشور مطابقت دارد و در بخشي هم از بودجه عمومي كشور بهتر ديده شده است.
وي با بيان اينكه عملكرد شهرداري قم در كل استان و شهر قم بسيار مهم است، خاطرنشان كرد: دولت در بودجه سال ۹۳ كشور براي استان قم با داشتن يك ميليون و ۲۰۰ هزار نفر جمعيت، ۶ شهر، يك شهرستان و ۲۲۰ روستا، تنها ۹۰ ميليارد تومان پيش‌بيني كرده بود كه با تلاشي كه صورت گرفت اين عدد به ۱۲۰ ميليارد تومان رسيد كه البته اين رقم نيز جالب نيست و ما جزو استان‌هاي انتهايي هستيم.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي همچنين با بيان اينكه استان قم در پرداخت ماليات رتبه ۱۵ را دارا است، ابراز داشت: در بودجه سال ۹۳ براي قم ۳۵۰ ميليارد تومان ماليات پيش‌بيني شده بود كه ما اين رقم را در كميسيون تلفيق به ۳۲۰ ميليارد تومان كاهش داديم.
وي تاكيد كرد: بودجه استان قم با اين ميزان جمعيت و اين مقدار كار ۱۲۰ ميليارد تومان است اما بودجه شهرداري قم به عنوان يك سازمان ۸۵۰ ميليارد تومان است.
اميرآبادي ميزان بودجه شهرداري قم را قابل توجه دانست و گفت: ما به عنوان نماينده مجلس و مسئولان استان بايد توجه ويژه‌اي به شهرداري داشته باشيم زيرا هر چه شهرداري در قم كار كند گزارش كاري براي همه مديران و مسئولان و نمايندگان به شمار مي رود.
وي بودجه سال ۹۲ شهرداري قم را هم در بحث عمراني و هم در بحث جاري قابل قبول دانست و گفت: بودجه شهرداري قم امسال ۲۱ درصد جاري و ۷۹ درصد عمراني است و انصافا شوراي اسلامي شهر قم با تصويب اين بودجه كار بزرگي انجام داده است كه اميدواريم در اجرا هم اين پيش‌بيني تحقق پيدا كند.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي شهر تفاوت بودجه عمومي كشور نسبت به بودجه شهرداري قم را در درصد بودجه عمراني و جاري عنوان كرد و گفت: از ۲۱۰ هزار ميليارد تومان بودجه عمومي كشور ۱۵۰ هزار ميليارد تومان حقوق و مزاياي كاركنان دولت است و مابقي آن از محل واگذاري‌ها و اوراق مشاركت و اين گونه اعداد و ارقام است.
وي با بيان اينكه بودجه سال ۹۳ كل كشور با سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي اصلا همخواني ندارد، تصريح كرد: در سال ۹۳ تنها كاري كه خواهيم كرد منابع درآمدي كه بيشتر ماليات و فروش نفت است را به بودجه جاري كشور اختصاص مي‌دهيم.
اميرآبادي بودجه شهرداري قم را در راستاي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي دانست و يادآور شد: مجموعه مديريت شهري اگر در مصرف انرژي و بهينه سازي مصرف و همچنين استفاده از كالاهاي داخلي اين گونه سياست‌ها را پيش‌بگيرند در رابطه با اقتصاد مقاومتي عملكرد خوبي از خود به جاي خواهند گذاشت.
وي در رابطه ارتباط با تامين منابع نيز گفت: ما در بودجه عمومي دولت و كشور مسئله سرمايه گذاري را مورد توجه قرار داديم كه دوستان شهرداري نيز از ظرفيت بودجه سال ۹۳ كشور استفاده كنند.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه در بودجه سال ۹۳ در ارتباط با فاينانس پيش‌بيني خوبي شده است، ابراز داشت: شهرداري مي‌تواند از رديفي كه براي قطار شهري و قطار پرسرعت گذاشتيم از فاينانس استفاده كند.
وي همچنين تاكيد كرد: استقراض بانكي نيز يكي از راه‌هاي تامين منابع مالي موقت است اما به شرطي كه براي كار عمراني استفاده شود.
اميرآبادي با انتقاد از تصويب تخصيص ۲۰ درصد از ارزش افزوده كلان‌شهرها به روستاها و شهرهاي كوچك اظهار داشت: ما پيشنهاد حذف اين موضوع را داديم اما با توجه به تعداد زياد شهرهاي كوچك زورمان نرسيد اما بايد به اين واقعيت توجه داشت كه كلان‌شهرهايي مثل قم، تهران و اصفهان بايد به گونه‌اي اداره شوند.
وي با اشاره به يكي از احكام بودجه سال ۹۳ كشور مبني بر عوارض محيط زيست براي شهرهاي بالاي يك ميليون نفر گفت: اين بحث مي‌تواند يكي از منابع درآمد شهرداري قم باشد كه بيشتر بايد در حوزه حمل و نقل عمومي از آن استفاده شود.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر وصول مطالبات شهرداري از دستگاه‌هاي دولتي، از معاون استاندار قم خواست تا در اين زمينه و براي كمك به شهرداري از ظرفيت قانوني استفاده شود.
وي در ادامه سخنان خود بر لزوم توجه به مناطق كم برخوردار تاكيد كرد و ابراز داشت: اگر امروز به مناطقي همچون پرديسان رسيدگي نشود قطعا در آينده با مشكلات جدي مواجه خواهد بود.
اميرآبادي در پايان از دستگاه‌هاي نظارتي خواست علاوه بر نظارت بر اجراي درست قانون، به مديران اجرايي كمك كنند تا با انگيزه بالا به رفع مشكلات مردم بپردازند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن