تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802546322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت مثبت شورای شهر خرمشهر در طول شش ماه خدمت / مردم به آینده ای شکوفا برای خرمشهر امیدوار باشند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان ادریس پور عنوان کرد:
فعالیت مثبت شورای شهر خرمشهر در طول شش ماه خدمت / مردم به آینده ای شکوفا برای خرمشهر امیدوار باشند
خرمشهر- خبرگزاری مهر: رئیس شورای شهر خرمشهر فعالیتهای شش ماهه شورای شهر را مثبت ودر راستای پیشرفت عمرانی این شهر عنوان کرد.






سید جواد ادریس پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای شروع کار شورا تاکنون شش ماه می گذرد و شورا در این مدت توانست لوایح و پرونده های خاک خورده از دوره های قبل را سامان ببخشد و با توجه به ظرفیت خوب آزاد شدن کل منطقه آبادان و خرمشهر در محدوده منطقه آزاد اروند و پیشرفت عمرانی و اقتصادی در خرمشهر، شورای شهر دوره چهارم در طی این شش ماه توانست فعالیت های مثبتی را در بخش های مختلف به ثمر برساند.
 
وی به تاریخ ابتدای فعالیت شورا در این شهر اشاره کرد و گفت: شروع کار شورای شهر خرمشهر از تاریخ 12 شهریور ماه سال 92 با انتخاب شهردار توانا و با تجربه و دارای خصوصیات لازم جهت تصدی امور شهری رغم خورد.
 
 رئیس شورای شهر خرمشهر از فعالیت های شش ماهه این دوره یاد کرد و افزود: فعال سازی کمیسیون های داخلی، حقوقی، عمرانی و پیگیری مسائل فرهنگی و اجتماعی و عمرانی، ایجاد تعامل و ارتباط با مسئولین ادارات سطح شهر، دعوت از مسئولین با توجه به مشکلات مطروحه مردمی در مراجعه به شورا و بحث و تبادل نظر در جهت حل مشکلات، تصویب و حل مشکل لوایحی که از دوره های قبلی به شورای دوره چهارم منتقل شده بود، تشویق و ترغیب سرمایه گذاران و بخش های خصوصی در جهت سرمایه گذاری در شهرستان خرمشهر، تشکیل اتاق فکر شورا با دعوت از مشاورین در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، هنری، ورزشی و امور بانوان در جهت خلاقیت و ابلاغ افکار جدید و پیشنهاد به مجموعه شهرداری در جهت پیشرفت شهری از جمله فعالیتهای این شش ماه شورا هستند.
 
ادریس پور ادامه داد: تشکیل جلسات متعدد اعضای شورای شهر به منظور شناخت معضلات، کمبودها، نظرات و پیشنهادات در جهت بهبود وضعیت شهری، تصویب عوارض سالانه با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و معیشتی مردم، نظارت مستمر بر اجرای طرح های توسعه معابر، خیابان ها و تأسیسات عمرانی به جهت انجام بهتر کار و رضایت مندی مردم نیز از دیجگر فعالیتهای مثبت شورا بوده است.
 
چهارده برنامه کوتاه مدت در خرمشهر به ثمر رسید
 
رئیس شورای شهر خرمشهر گفت: در طی این شش ماه توانستیم چهارده برنامه کوتاه مدت و میان مدت را در خرمشهر به بهره برداری برسانیم.
 
سید جواد ادریس پور به برنامه های تکمیل شده اشاره کرد و گفت: حل مشکل حقوق و اضافه کاری پرسنل شهرداری، پیگیری بدهی بیمه کارکنان که از سال قبل حل نشده بود، نخاله برداری سطح شهر، لکه گیری و آسفالت تراشه های حفاری شهر که از سال های قبل بر جای مانده بود، پیگیری بحث آلایندگی و وصول حقوق خرمشهر، ایجاد راستگرد پل قدیم در دو سمت شرق و غرب، ساماندهی جگر فروشی ها در شرق رودخانه کارون، ساماندهی پارک های سطح شهر، ساماندهی فضای سبز، کاشتن نخل در بلوارها و پارک های جدید، احیاء ساختمان جدید شهرداری و شورای شهر جدید، حل مشکل پروژه های مشارکتی که چند سال بلاتکلیف مانده بود، ساماندهی کیوسک های موجود با تشکیل  کمیته ساماندهی و در نهایت ایجاد مناطق 1 و 2 شهرداری در شرق و غرب رودخانه کارون از برنامه های کوتاه مدت و میان به اتمام رسیده در شورا بودند.
 
برنامه های بلند مدت در حال مطالعه است
 
رئیس شورای شهر خرمشهر گفت: پس از به روی کار آمدن شورای شهر جدید و همچنین انتخاب شهرداری با سوابق درخشان در زمینه های عمرانی و خدمات شهری، برنامه های مفیدی که در خور شأن مردم شهید پرور خرمشهر است تهیه و در حال انجام مراحل مطالعاتی است تا بتوانیم خرمشهر را به جایگاه گذشته و بلکه بیشتر از گذشته نیز برسانیم.
 
سید جواد ادریس پور از برنامه های آینده و بلند مدت برای خرمشهر که در حال انجام مراحل مطالعاتی آن است، اشاره کرد و افزود: مطالعه احداث پروژه های پل های سوم و چهارم خرمشهر، مطالعه احداث جاده ساحلی جنب پل قدیم تا پل ایستگاه 12 آبادان در شرق و غرب رودخانه بهمنشیر، مطالعه پروژه آکواریوم شیشه ای در عرض رودخانه کارون بین دو پل، مطالعه ایجاد برج های دو قلو به نام آبادان و خرمشهر، مطالعه احداث زیر یا رو گذر چهار راه شهید مطهری، احداث پارک 17 هکتاری نخل و درختان جدید، مطالعه تله کابین پل تا پل از برنامه های بلند مدتی هستند که در حال انجام مراحل مطالعاتی آن در خرمشهر هستیم.
 
وی در پایان گفت: فعالیت های این شش ماه همگی به برکت خداوند متعال و همکاری و تعامل مسئولین شهری از جمله نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی و همچنین وجود شهرداری توانا و دارای ایده هایی نو در امر شهرسازی نوین همگی این نوید را در بر خواهد داشت که به مردم خرمشهر بگویم به آینده ای شکوفا برای خرمشهر امیدوار باشند.





 


۱۳۹۲/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن