تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819881229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کونته: از اول به پيروزي فکر مي‌کرديم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کونته: از اول به پيروزي فکر مي‌کرديم
سرمربي يوونتوس پس از پيروزي تيمش مقابل ميلان در سن سيرو اعلام کرد که يووه از ابتدا به پيروزي فکر مي‌کرده است.

يوونتوس در ديدار هفته بيست و ششم سري A ايتاليا موفق شد با نتيجه دو بر صفر از سد ميلان بگذرد.

فرناندو يورنته 44 و کارلوس توز 68 براي يوونتوس گلزني کردند تا شمار امتيازهاي تيمشان را به 69 رسانده تا اين تيم همچنان در صدر جدول قرار داشته باشد. ميلان هم با 35 امتياز رتبه دهم را در اختيار گرفته است.

آنتونيو کونته در مورد اين ديدار گفت: بايد از ميلان به خاطر بازي‌ خوبش تمجيد کنم. ما فقط نيمي از کارهايي که مد نظرمان بود را انجام داديم. بازيکنان اين تيم با اشتياق زيادي به پيروزي مقابل ما قرار گرفته بودند و ريتم بالاي خود را نشان دادند. آنها در نيمه نخست شانس‌هاي زيادي براي گلزني داشتند. از سوي ديگر ما نيز سعي کرديم همه بازيکنان را در حمله به سوي دروازه ميلان شريک کنيم. در نيمه دوم و بر اساس تاکتيک‌هاي تيمي کمي از زير فشار ميلان بيرون آمديم، کنترل بازي را در دست گرفتيم و حتا مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري هم بزنيم.

کونته افزود: در دوران حضور من در يوونتوس همواره در سن سيرو به مشکل خورده‌ايم اما در اين ديدار موفق به کسب سه امتياز شديم. همواره مي‌ترسيدم که در اين ديدار امتياز از دست بدهيم اما از آغاز طوري بوديم که فقط به پيروزي فکر مي‌کرديم.

دوشنبه 1392/12/12 10:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن