تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802673864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دژاگه: قدرت شکست نيجريه و بوسني را داريم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دژاگه: قدرت شکست نيجريه و بوسني را داريم
ستاره ملي پوش فولام در بازگشت به ايران از اعتماد ماگات به شاگرد قبلي‌اش صحبت کرد و درباره بازي‌هاي ايران در جام جهاني گفت: تيم ايران توانايي بردن نيجريه و بوسني را دارد. اوهمچنين گفت که بايد از بازي با آرژانتين هم لذت برد چون اگر آنها در گروه‌مان نبودند، جام جهاني حال نمي‌داد!

اشکان دژاگه بامداد امروز (دوشنبه) در بدو ورودش با وجود آنکه بسيار هم خسته بود، گفت‌وگويي را با ايسنا انجام داد و درباره آخرين وضعيتش در فولام، حضور مربي سابقش در اين تيم، شرايط منچستر يونايتد، حضور دوباره در اردوي تيم ملي و بازي‌هاي دشوار در جام جهاني 2014 برزيل، حرف‌هاي جالبي زد که در زير مي‌آيد:

** ابتدا از حضور پررنگ اين روزهايت در فولام شروع کنيم، ظاهار با حضور ماگات جايگاه بهتري در ترکيب تيم پيدا کرده‌ايد؟

بله، من چهار سال با ماگات کار کردم و خيلي خوب همديگر را مي‌شناسيم. او مربي بسيار خوبي است و در شرايطي که متاسفانه فولام وضعيت خوبي ندارد، هدايت تيم را برعهده گرفته تا اوضاع را بهتر کند. شرايط خودم هم بهتر شده و سعي مي‌کنم براي تيمم مفيد باشم.

** ظاهرا ماگات اعتماد زيادي به شما دارد؟

بله، همانطور که گفتم سال‌ها با هم کار کرديم. او 2 بازي است که من را در ترکيب اصلي قرار مي‌دهد و توانسته‌ام در هر بازي 90 دقيقه براي فولام بازي کنم. ماگات مربي است که دوست دارد بازيکنانش توان صددرصدي خود را در زمين بگذارند. من قبلا در آلمان عملکرد خودم را به او ثابت کرده‌ام.

** اما شرايط فولام در ليگ برتر چندان مساعد نيست!

درست است اما فکر مي‌کنم بازي هفته آينده ما بسيار حساس خواهد بود و اگر بتوانيم از آن مسابقه امتياز خوبي بگيريم، در ادامه مي‌توانيم روند صعودي داشته باشيم.

** بازي با چلسي چطور بود؟ اين تيم امسال با مورينيو قدرت فوق العاده‌اي پيدا کرده است؟

امسال تيم‌هاي خوب در ليگ برتر کم نيستند. چلسي هم که يکي از بهترين دوران‌هايش را دارد. ما مي‌دانستيم بازي سخت خواهد شد. نيمه اول عملکرد خوبي داشتيم و موقعيت گلزني هم بدست آورديم اما چلسي خيلي خوب پرس مي‌کرد. در آن بازي متاسفانه يک اشتباه کوچک باعث شد آنها اولين گل را بزنند و مي‌دانيد وقتي مقابل تيم بزرگي مثل چلسي عقب مي‌افتيد، جبران کردن نتيجه کار بسيار دشواري مي شود. واقعا سخت بود و نمي توانستيم دوباره به بازي برگرديم.

** منچستر يونايتد چرا به چنين روزي افتاده است؟! نظر مربيان و بازيکنان انگليسي در اين باره چيست؟

منچستر هميشه تيم خوبي است. آنها امسال سرمربي با تجربه‌شان را ديگر ندارند و طبيعي است وقتي پس از سال‌هاي طولاني مربي تيم عوض مي‌شود و يک مربي جوان جايگزين او مي‌شود، ممکن است روند تيم مثل گذشته نباشد. همه در آنجا شرايط جديد منچستر را درک مي‌کنند. به هر حال هر مربي شيوه‌هاي کار خودش را دارد. مويس نياز به وقت دارد. من فکر مي‌کنم منچستر سال آينده مثل منچستر سال‌هاي پيش خواهد شد و به همان اندازه قدرتمند.

** درباره تيم ملي ايران صحبت کنيم؛ شما به بازي امروز مقابل کويت نمي‌رسيد. بازي تدارکاتي با تيم گينه را چطور ارزيابي مي‌کنيد؟

تا جايي که مي‌دانم گينه يکي از تيم‌هاي خوب آفريقايي است که لژيونرهاي متعددي در اروپا دارد. بازي با يک تيم آفريقايي هميشه سخت است چون آنها بسيار فيزيکي بازي مي‌کنند. قرار گرفتن مقابل بازيکنان خوب آفريقايي براي بازيکنان ايران تست خوبي خواهد بود تا بتوانيم مقداري شرايط بازي در جام جهاني مقابل نيجريه را درک کنيم. فکر مي‌کنم بازي با کويت هم مي‌تواند براي تيم ملي خوب باشد چون آنها براي دفاع از اعتبار فوتبال‌شان نمي‌خواهند به تيم ايران ببازند و اين باعث مي‌شود بازيکنان ما در وضعيت يک بازي جدي قرار بگيرند.

** حضور دوباره‌ات در اردوي تيم ملي را چطور ارزيابي مي‌کنيد؟

خوشحالم که بار ديگر به اردوي تيم ملي دعوت شدم و چند ساعت ديگر در جمع ملي‌پوشان خواهم بود. سعي مي‌کنم در روزهاي آينده خوب تمرين کنم و در بازي آينده تيم ملي يکي از بازيکنان خوب تيم باشم.

** حريفان تدارکاتي تيم ملي را چگونه مي بينيد؟ بازي با تيم هاي بلاروس، مونته نگرو، آنگولا و ترينيداد و توباگو هم قطعي شده‌اند؛ آيا آنها براي آماده‌سازي تيم ايران جهت بازي با تيم‌هاي نيجريه، آرژانتين و بوسني مناسب هستند؟

اين تيم‌هايي که نام برديد همه از تيم‌هاي خوب فوتبال دنيا هستند و نمي‌توانند حريف تدارکاتي کوچکي براي تيم ايران باشند. البته معتقدم بهتر است چند بازي هم با تيم‌هاي خوب اروپايي انجام دهيم. به هر حال بايد با تيم بزرگي چون آرژانتين بازي کنيم که همه مي‌دانند آنها کيستند! همه بازيکنان آنها فيزيکي هستند و در شرايط بدني و فني فوق العاده‌اي قرار دارند.

** شما هم مانند کارلوس کي‌روش و برخي ملي پوشان، بازي با نيجريه را مهمترين مسابقه تيم ايران در جام جهاني مي‌دانيد؟

بله، هميشه اولين بازي در هر تورنمنتي به ويژه جام جهاني، اهميت زيادي دارد. من فکر مي‌کنم ايران مقابل نيجريه شانس برنده شدن هم دارد.

** چند درصد؟

درصدش کم نيست؛ چرا که نه. ما مي‌توانيم نيجريه را هم ببريم. هم برابر نيجريه و هم بوسني شانس پيروزي داريم. اگر بتوانيم نيجريه را ببريم که خيلي خوب مي‌شود اما به هر حال بازي سختي است. همه تيم‌هاي جام جهاني قدرتمند هستند و همه بازي‌ها سخت است. اگر تيم قوي نداشته باشيد، شکست مي‌خوريد. همه تيم‌ها از يکديگر شناخت دارند و مطمئن هستم حريفان ايران هم شناخت زيادي از تيم ما پيدا مي‌کنند.

** چقدر براي حضور در جام جهاني آماده هستيم؟ فکر مي‌کنيد تا چه حد ديگر بايد آماده شويم و رمز موفقيت تيم ايران در برزيل چه مي تواند باشد؟

ما مي توانيم با تمرينات، اردوها و بازي‌هاي تدارکاتي خوب آمادگي بالايي پيدا کنيم. من فکر مي کنم ما نبايد از اين سه حريف بترسيم. نترسيدن مي‌تواند عاملي براي موفقيت تيم ايران باشد.

** تيم ايران نسبت به ديگر تيم هاي آسيايي چه وضعي دارد؟

تيم ايران بعد از ژاپن بهترين تيم آسياست و مطمئنم حريفان ما هم اين را مي‌دانند. اگر ما ريلکس باشيم و با آرامش در بازي‌ها حاضر شويم مي توانيم به امتيازهاي خوبي برسيم.

** مقابل آرژانتين هم همينطور؟!

بالاخره آرژانتين يکي از بزرگترين تيم‌هاي دنياست. جام جهاني است و بايد يک تيم خيلي قوي در گروه باشد تا بازي‌ها پرهيجان شود. اگر آرژانتين در گروه‌مان نبود واقعا جام جهاني حال نمي داد! من که از اين بابت خيلي خوشحالم. ما بايد با تمرکز بالا برابر آنها بازي کنيم و از فوتبال مقابل بزرگان دنيا لذت ببريم.

** به امتياز گرفتن از آرژانتين هم اميدوار هستيد؟

ايران مي تواند شگفتي بيافريند. فوتبال واقعا غيرقابل پيش بيني است. بايد ريلکس باشيم و همينطور بجنگيم. واقعا هر اتفاقي ممکن است بيفتد.

دوشنبه 1392/12/12 08:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن