تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820522935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نکوداشت چشمه فيض برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۳۴ب.ظ)
نکوداشت چشمه فيض برگزار مي شود نکوداشت چشمه فيض ويژه تجليل از شصت سال خدمات صادقانه آيت اله حاج شيخ عباسعلي صادقي برگزار مي گردد.
به گزارش خبرنگار موج از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمين "علي اسماعيليان" با اعلام اين خبر گفت : برنامه ريزي لازم براي برگزاري مراسم بزرگداشت "آيت الله حاج شيخ عباسعلي صادقي" رئيس حوزه علميه کماليه خرم آباد صورت گرفته و مطاق پيش بيني انجام شده اين مراسم در 15 اسفندماه برگزار مي شود.
وي با بيان اينکه برگزاري بزرگداشت شخصيت‎هاي برجسته استان يکي از اولويت‎هاي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي است، افزود: به طور حتم برگزاري اين گونه برنامه‎ها در توسعه فرهنگي استان تاثيرگذار خواهد بود.
اسماعيليان همچنين کمک به ترويج فرهنگ تقدير از بزرگان، علما و شخصيت‎هاي برجسته را يکي ديگر از اهداف برگزاري اين گونه برنامه‎ها دانست و گفت: همچنين شناسايي و معرفي بزرگان استان و علماي ديني به نسل جوان از ديگر اهداف برگزاري بزرگداشت‎ها در استان است.
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان با بيان اينکه بزرگداشت آيت‎الله صادقي با نظر مثبت و حمايت‎هاي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه خرم‎آباد برگزار مي‎شود، اظهار کرد: تا کنون پوستر ، دعوت نامه و ديگر اقلام تبليغاتي مربوط به اين مراسم چاپ و منتشر شده است .
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان همچنين از رونمايي تمبر يادبود اين مراسم خبر داد و بيان داشت: همچنين فيلمي از زندگينامه و سوابق فعاليت هاي سياسي، مذهبي، علمي و ...آيت الله صادقي تهيه شده است.
اسماعيليان ادامه داد: عوامل تهيه اين فيلم با حضور در محل زادگاه اين عالم بزرگوار ضمن به تصوير کشيدن مراحل مختلف زندگي آيت الله صادقي، با خود ايشان و روحانيون و علماي استان در مورد آيت الله صادقي گفتگو داشته اند.
وي عنوان کرد: همچنين پيش از اين مستندي در مورد آيت الله صادقي توسط صدا و سيماي مرکز لرستان تهيه شده که اين مستند در قالب لوح فشرده در اختيار مهمانان بزرگداشت در روز برگزاري مراسم قرار خواهد گرفت.
اسماعيليان از رونمايي کتاب زندگينامه آيت الله صادقي در حاشيه مراسم بزرگداشت خبر داد و بيان داشت: سخنران اين مراسم حضرت آيت اله حاج شيخ محمد جواد فاضل لنکراني (دامت برکاة ) خواهد بود .
لازم به ذکر است اين مراسم با حمايت معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ، شوراي فرهنگ عمومي استان ، حوزه علميه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان برگزار مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن