تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815509170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانواده آذری برای فیلمبرداری آماده می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی
"خانواده آذری" برای فیلمبرداری آماده می شود
تبریز - خبرگزاری مهر: کارگردان سریال "خانواده آذری"، گفت: این فیلم با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع اجتماعی - خانوادگی برای اولین بار به زبان ترکی برای شبکه خانگی «سراسری» کار می شود.



سعید جلوه گری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:‌ سریال خانواده آذری با نویسندگی "اکبر شریعت" و "علی پوریان"، تهیه کنندگی من و "سعید هاشمی" با همکاری "محمد خرمدل" و حمایت مالی شرکت "اکران" در 52 قسمت 40 دقیقه ای در شش پکیج تهیه خواهد شد.
 
وی در تشریح داستان این فیلم گفت: داستان این سریال به زندگی خانواده بزرگ آقای آذری برمی گردد که توسط دو برادر بزرگ "حکمت" و "قدرت" اداره می شود؛ این دو برادر با فوت پدر صاحب ثروت و ارثیه ای کلان و افسانه ای شده اند و حال بر سر تقسیم آن بین خانواده دو برادر اختلاف به وجود امده است.
 
جلوه گری تصریح کرد: به طور کلی این سریال از تمامی بازیگران استان های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل و زنجان (بازیگران شاخص) در نقش های اساسی استفاده خواهد کرد که قریب به 150 نفر خواهد بود و با احتساب برخی نقش های کوتاه این تعداد به بیش از سیصد نفر می رسد، همچنین از حضور 26 نفر از بازیگران معروف سینما و تلویزیون کشور نیز بهره خواهد برد.
 
وی اضافه کرد: این فیلم با همکاری همه هنرمندان آذری زبان منطقه تهیه می شود، به نسبت درصد حضور مکانها و استانها بازیگران را نیز انتخاب کرده ایم و تاکنون قریب به سی نفر از بهترین بازیگران تئاتر و تلویزیون و سینمای تبریز برای کار در نظر گرفته شده اند که با همه انها صحبت شده و به توافق رسیده ایم، نویسنده ها، عوامل اصلی پشت دوربین، کارگردان و تهیه کننده و نیز کستینگ و مدیر پروژه همه از استان آذربایجان شرقی هستند، همچنین از بین 26 بازیگر معروف سینما قریب به یک سوم اهل تبریزند .
 
کارگردان و تهیه کننده سریال "خانواده آذری" تصریح رد: لوکیشن های اصلی سریال در تبریز، ارومیه بوده و نیز در جلفا، اردبیل، زنجان، مراغه، مرند، خوی، ارسباران، ماکو و نیز نقاط دیدنی و تاریخی نیز تصویربرداری خواهیم داشت.
این هنرمند تبریزی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تنها حامی مالی این سریال شرکت اکران است و شورای شهر ارومیه با تعیین لوکیشن مورد نظر خود با حمایت بالای خود تمامی هزینه های این فیلم را در این شهر برعهده گرفته است.
 
وی ادامه داد: متاسفانه در استان ما فعلا هیچ ارگانی حمایتش را اعلام نکرده است گرچه همگی شعارهای فرهنگی می دهند، به غیر از انجمن فیلم استان که یک نهاد NGO هست و همچنین شورای شهر ارومیه که بدین طریق تشکر و امتنان خاطر خود را اعلام می داریم ... در کمال تاسف تاکنون هیچ ارگانی با مراجعه مستقیم همکاری نکردند.
 
جلوه گری با تاکید برا اینکه این اعتبار و امکان تاکنون کاری در تبریز و منطقه تولید نشده است، گفت: با همفکری محمد خرمدل، مدیرعامل شرکت اکران اعتبارسنجی این سریال به عمل آمده؛ اما با توجه به بی توجهی مسئولان استانی این اعتبار از سوی استانهایی غیر از شمالغرب کشور تامین می گردد و قول می دهم ریز اعتبارمان را با شروع تصویربرداری به اطلاع مردم عزیز برسانم.
 
کارگردان "خانواده آذری" دلیل ساخت این فیلم را همدلی و یکدلی ها و نیز تولید اولین سریال به زبان ترکی - آذربایجانی برای شبکه خانگی سراسری عنوان کرد.
 
وی زمان آغاز فیلمبردای سریال "خانواده آذری" را ابتدای سال 93 اعلام کرد و گفت: از اردیبهشت ماه 1392 با ارائه طرح عملا کار را شروع کردیم و قرارمان بر این است که با اذن و یاری پروردگار متعال اردیبهشت ماه سال 1393 کلید کار زده شود.
 
جلوه گری ادامه داد: طبق برنامه ریزی های دقیق به عمل آمده پنج ماه زمان تصویربرداری خواهد بود و از سومین ماه تصویربرداری نیز پکیج های ِ دو قسمتی سریال با کیفیت DVD - 9 به صورت هفتگی در اختیار عموم با دوبله به فارسی و زیر نویس انگلیسی قرار خواهد گرفت.
 
کارگردان و تهیه کننده سریال "خانواده آذری" خاطرنشان کرد: با موافقت وزارت ارشاد، در کشورهای آسیایی میانه، ملل ترک زبان، بخشی از اروپا و کانادا توزیع خواهد شد.



۱۳۹۲/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن