تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813101198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید و فروش مازراتی در کنار مربیگری!


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
خرید و فروش مازراتی در کنار مربیگری!




شغل جدید آقای مربی خرید و فروش مازراتی در کنار مربیگری! یکی از مربیان مطرح لیگ برتری به تازگی در کار خرید و فروش خودروهای مازراتی افتاده است.




سایت جام جم ورزشی - یکی از نکات غیراستاندارد فوتبال ایران را می توان به دغدغه های مختلف جماعت بازیکنان و مربیان ربط داد. تقریبا تمام مربیان و بازیکنان شغل دوم و حتی سوم و چهارم و پنجم و.... دارند و همین می شود که نمی توانند به درستی بر روی کار خود تمرکز کنند و نتیجه اش هم این می شود که بر روی کیفیت کار خود و باشگاه شان تاثیر بد می گذارند نمونه اش آقای(... ) مربی مطرح لیگ برتری که به تازگی در کار خرید و فروش خودروی بسیار لوکس و گران قیمت مازراتی افتاده است. او خودروی گران قیمت مازراتی را می خرد و آنگاه با قیمت کمی بیشتر می فروشد. البته این مربی به غیر از مربی گری و خرید و فروش خودرو شغل دیگری ندارد اما به هر حال همین مازراتی هم کلی از وقت او را گرفته است. لازم به ذکر است که تیم این مربی حال و روز خوبی در لیگ برتر ندارد.








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن