تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820946580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حادثه ای باورنکردنی در برابر دیدگان مبهوت بستگان کشاورز امریکایی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
حادثه ای باورنکردنی در برابر دیدگان مبهوت بستگان کشاورز امریکایی
هنگامی که مردم قصد داشتند او را برای دفن به گورستان منتقل کنند، با لگد زدن به روپوش مخصوص، زنده بودن خود را اعلام کرد. به گزارش نامه نیوز به نقل از جام جم، کشاورز 78 ساله آمریکایی اهل «می سی سی پی»، هنگام اجرای مراسم خاکسپاریش، ناگهان زنده شد.


این فرد که والتر ویلیامز نام داشت، هنگامی که مردم قصد داشتند او را برای دفن به گورستان منتقل کنند، با لگد زدن به روپوش مخصوص، زنده بودن خود را اعلام کرد.
اطلاعات منتشر شده حاکیست، این پیرمرد چهارشنبه شب گذشته جان سپرد و اعضای خانواده وی با اطمینان از فوت او برای برگزاری مراسم خاکسپاری دست به کار شدند.


برادرزاده پیرمرد در این باره می گوید: عمویم درون کیسه مخصوص کفن و دفن در تابوتش خوابیده بود و ما سرگرم تدارک مراسم تشییع جنازه بودیم که ناگهان مرده در زیر کیسه مخصوص شروع به تکان خوردن کرد و به لگد زدن پرداخت تا خود را بیرون بکشد.


«دکستر هوارد» از پزشکی قانونی در این باره می گوید: بازگشت این پیرمرد به زندگی شگفت آور و ناباورانه بود و قلب وی پس از ساعت ها توقف شروع به تپیدن کرده است.
اعضای خانواده «والتر ویلیامز» او را پس از زنده شدنش به سرعت به بیمارستان منتقل کردند و پس از معاینات ضروری با پای خود به خانه برگشت.




1392/12/11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن