تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806853072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلعتبري: تيم‌هاي همگروه ما سرسخت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خلعتبري: تيم‌هاي همگروه ما سرسخت هستند
مهاجم تيم ملي کشورمان گفت: خدا پدر و مادر کساني را که ديدار دوستانه با گينه را براي ما فراهم کردند بيامرزد، چون مدت‌ها بود که بازي تدارکاتي نداشتيم.

محمدرضا خلعتبري در خصوص اردوي جديد تيم ملي عنوان کرد: تمرينات خوبي انجام داديم و اکنون براي ديدار با کويت و گينه آماده مي‌شويم. خوشبختانه مشکل خاصي هم نداريم.

به نقل از تسنيم، وي در پاسخ به اين سؤال که «بهتر نبود فاصله ديدار کويت و گينه بيشتر از 2 روز باشد؟»، گفت: به همين دليل بود که کارلوس کي‌روش 34 بازيکن را به اردو دعوت کرده و قرار است يکسري از بازيکنان در ديدار با کويت به ميدان بروند و يکسري ديگر از بازيکنان هم در ديدار دوستانه با گينه به ميدان خواهند رفت.

مهاجم تيم ملي فوتبال کشورمان ادامه داد: ديدار با کويت که مربوط به مرحله مقدماتي جام ملت‌هاي آسياست و اين ديدار براي ما تشريفاتي محسوب مي‌شود اما ديدار با گينه يک ديدار دوستانه و جدي خواهد بود. خدا پدر و مادر کساني که اين ديدار دوستانه را براي ما فراهم کردند بيامرزد، چون مدت‌ها بود که بازي تدارکاتي نداشتيم.

خلعتبري در واکنش به اين موضوع که با آمدن اسپانسر مشکل مالي تيم ملي هم براي برگزاري ديدار دوستانه حل شده است، اظهار داشت: بحث مالي مطرح نيست و تيم‌هاي ملي بايد براي برگزاري ديدار دوستانه وقت خالي داشته باشند. روزهاي فيفا مشخص شده و بيشتر تيم‌ها حريفان خود را شناخته‌اند. اميدوارم ما هم بتوانيم تدارک خوبي براي حضور در جام جهاني داشته باشيم.

وي افزود: با شرايط موجود اميدوارم بتوانيم به خوبي براي جام جهاني آماده شويم و از سوي ديگر هم آقاي کي‌روش تلاش زيادي مي‌کند تا تيم ملي به خوبي آماده شود. ما بعد از ديدارهاي مقدماتي جام جهاني نتوانستيم ديدار دوستانه‌اي برگزار کنيم و ديدار با گينه اولين ديدار تدارکاتي ما خواهد بود.

«از حريفان ايران در جام جهاني 2014 برزيل شناخت پيدا کرده‌ايد؟»، مهاجم تيم ملي کشورمان در پاسخ به اين سوال گفت: هنوز از حريفان شناخت پيدا نکرده‌ايم، چون اردويي نداشته‌ايم. به نظرم بعد از اتمام ليگ و شروع اردوهاي تيم ملي بهترين فرصت را براي شناخت حريفان‌مان داريم اما مي‌دانيم که تيم‌هاي همگروه ما بسيار سرسخت هستند و بازيکنان بزرگي دارند. البته هر تيمي که به جام جهاني مي‌رود با تمام قدرت ظاهر مي‌شود و بايد سخت کار کند. اميدوارم ما هم بتوانيم نتايج خوبي بگيريم.

خلعتبري در خصوص اينکه آرژانتيني‌ها در تحليل تيم ملي ايران نوشته‌اند، ايران 2 بازيکن سرعتي دارد که يکي از آنها خلعتبري است، عنوان کرد: اين مسئله را من نديدم اما تيم ملي بازيکنان خوب زيادي دارد. هر بازيکني که با تيم ملي به جام جهاني برود مطمئناً با تمام توان کار خواهد کرد و براي کشورش از جان مايه مي‌گذارد، چون پيراهن تيم ملي مقدس است.

يکشنبه 1392/12/11 11:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن