تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818981916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنگ خطر بیخ گوش دبیری تبریز


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فوتسال برتر/ زنگ خطر بیخ گوش دبیری تبریز تبریز - ایرنا - با کاهش اختلاف امتیاز تیم دبیری با گیتی پسند در صدر جدول لیگ برتر فوتسال، حساسیت و هیجان بازی های هفته های پایانی دو چندان شده و بازیکنان تیم دبیری تبریز خطر از دست دادن صدر جدول را پس از هفته ها صدرنشینی، تا حدودی احساس کرده اند.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا، هفته بیست و چهارم این رقابت ها فردا /دوشنبه/ و به صورت همزمان و با انجام هفت دیدار دنبال می شود و دو تیم مدعی قهرمانی این فصل در خانه و در برابر تیم های ته جدولی صف آرایی می کنند.
تیم فوتسال دبیری تبریز که 20 هفته از صدرنشینی اش در فصل جاری لیگ می گذرد، برای حفظ این جایگاه و همچنین حفظ اختلاف یک امتیازی با تیم گیتی پسند اصفهان، در تبریز میزبان زمزم اصفهان خواهد بود.
دبیری تبریز که با تساوی در بازی هفته گذشته و از دست دادن دو امتیاز حساس مقابل شهرداری ساوه، صدر جدول را تنها با اختلاف یک امتیاز در اختیار دارد، در صورت تساوی و یا قبول شکست مقابل نماینده اصفهان در این هفته، به احتمال بسیار فراوان صدر جدول را پس از 20 هفته از دست خواهد داد چرا که گیتی پسند در این هفته میزبان راه ساری است و منتظر کوچک ترین اشتباه و لغزش از سوی بازیکنان دبیری است.
سه هفته پایانی این رقابت ها از اهمیت خاصی هم برای تیم های صدر جدولی و هم تیم های ته جدولی برخوردار است و تیم های حاضر در این رقابت ها بهتر می دانند که سرنوشت تیم قهرمان و همچنین تیم های سقوط کننده به دسته پایین تر در این سه هفته رقم زده می شود.
دبیری تبریز که تا دو هفته پیش و با اختلاف شش امتیاز در صدر قرار داشت، اکنون نفس و صدای پای گیتی پسند را پشت سر خود احساس می کند و اگر می خواهد قهرمانی این دوره از رقابت ها را برای تبریز به ارمغان آورد باید در مصاف با زمزم اصفهان، شرکت حفاری و تاسیسات دریایی برنده از زمین خارج شود.
شاگردان وحید شمسایی که برای حفظ صدر جدول در 23 هفته گذشته تلاش زیادی کرده اند خوب می دانند که در این سه هفته پایانی مزد زحمت خود را خواهند گرفت و اگر در یکی از این بازی ها کم بیاورند و نتیجه را واگذار و یا حتی مساوی کنند باید از صدرنشینی و قهرمانی چشم بپوشند.
در دیگر دیدارهای حساس این هفته شرکت حفاری که از شانس قهرمانی در لیگ نیز برخوردار است در تبریز مقابل هلال احمری قرار می گیرد که پس از 12 هفته ناکامی، موفق شد در هفته بیست و سوم، زمزم اصفهان را شکست دهد.
حفاری در صورت کسب سه امتیاز این بازی می تواند در جمع مدعیان قهرمانی این فصل باقی بماند اما تساوی و شکست، فایده ای به حال این تیم نخواهد داشت.
منصوری قرچک، تیم چهارم جدول نیز در این هفته میهمان پتروشیمی ماهشهر است و تلاش این تیم در هفته های بعدی، شاید به ارتقا یک پله ای آن در جدول رده بندی کمک کند.
تاسیسات دریایی با فرش آرا، شهرداری تبریز با شهرداری ساوه و ماهان قم با میثاق تهران دیگر دیدارهای همزمان این هفته را انجام می دهند.
در پایان هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتسال، دبیری با 53، گیتی پسند با 52 و حفاری با 50 امتیاز در رده های اول تا سوم قرار دارند و تیم های زمزم اصفهان، پتروشیمی ماهشهر و راه ساری به ترتیب با 17، 14 و 12 امتیاز در سه رده انتهای جدول 14 تیمی این رقابت ها جای گرفته اند.
7233/587/ 1495
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن