تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815544011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افاضلي: انتخاب کميته فني وينگادا است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: افاضلي: انتخاب کميته فني وينگادا است
عضو کميته‌ فني فدراسيون فوتبال گفت: اميد روانخواه در اردوي مرحله دوم استعداديابي کنار ما نيست اما او همچنان يکي از استعدادياب‌هاي تيم ملي اميد است.

هومن افاضلي در مورد وضعيت تمرينات تيم ملي اميد در مرحله استعداديابي گفت: کار ما در مرحله اول دور استعداديابي روز گذشته به اتمام رسيد. براي مرحله دوم قرار است 34 بازيکن به اردو دعوت شوند تا طبق برنامه‌هايي که در نظر داريم پرونده بازيکنان را آماده کنيم.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه کيفيت بازيکنان را در مرحله اول استعداديابي چطور ديده است، خاطر نشان کرد: نظر ما در حال حاضر به طور نسبي بيان مي‌شود و اگر بخواهيم اظهارنظري در اين مورد داشته باشيم مطمئنا چندان درست نيست. ما بايد به غير از کيفيت بازيکنان خودمان، کيفيت ساير تيم‌ها و حريفان را نيز ارزيابي کنيم و آن وقت مي‌توان نظر درستي داد.

مسئول فني تيم ملي اميد در ادامه خاطر نشان کرد: شايد در کنکور درس يک دانش‌آموز بسيار قوي باشد اما نمي‌توان به طور قطعي گفت او مي‌تواند مجوز حضور در دانشگاه را اخذ کند. ما بايد سطح يک دانش‌آموز را با سطح ساير دانش‌آموزان ارزيابي کنيم. در فوتبال نيز همين وضعيت وجود دارد و در مرحله جمع‌آوري اطلاعات نمي‌توانيم در مورد کيفيت بازيکنان صحبت کنيم.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا تيم ملي اميد کار را دير شروع نکرده است، اظهار داشت: من اين موضوعات را نمي‌دانم اما به نظر من همين که کار را شروع کرديم اتفاق خوبي است. يک ماه ‌ فعاليت‌هاي ما بسيار فشرده دنبال مي‌شود و پس از پايان اين يک ماه مي‌توان جمع‌بندي بسيار خوبي از شرايط داشت. در مجموع شايد برخي کشورها از ما جلوتر باشند و برنامه‌هاي خود را زودتر آغاز کردند اما در کل همين که کارمان را آغاز کرديم اتفاق خوبي است.

افاضلي در پاسخ به اين سؤال که آيا قرار است به عنوان دستيار يا هر عنوان ديگري به مربي آينده تيم ملي کمک کند، خاطر نشان کرد: قبلا هم اعلام کردم از سال 2001 در سمت‌هاي مختلف در تيم ملي فعاليت داشتم و فکر مي‌کنم در حال حاضر نياز به تغيير شرايط کاري‌ام دارم به همين خاطر برنامه‌اي براي ماندن در تيم ملي اميد ندارم.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا فکر مي‌کند مربي ايراني در تيم ملي بهتر مي‌تواند عمل کند يا مربي خارجي، گفت: اين موضوعي است که هادي آيت‌اللهي بايد در مورد آن صحبت کند. بنده عضو کميته فني هستم و نظرم همان چيزي است که در کميته فني تصويب شد. ما به حضور نلو وينگادا به اتفاق نظر رسيديم.

عضو کميته فني تيم ملي اميد در مورد حضور اميد روانخواه براي کمک به استعداديابي در کنار او يادآور شد: اميد روانخواه يکي از بچه‌هاي خوب فوتبال ايران است. او بازيکن بسيار مستعدي بود که متأسفانه دچار آسيب‌ديدگي شد و از اتفاقات ناگوار فوتبال صدمه ديد. بايد ياد بگيريم به افرادي که در فوتبال آسيب مي‌بينند کمک کنيم مخصوصا آن دسته از بازيکناني که داراي استعداد درخشاني بودند.

افاضلي خاطرنشان کرد: به هر حال اين تجربه جديدي براي اميد روانخواه بود و او را تشويق مي‌کنم تا در بخش مربيگري به فعاليت خودش ادامه دهد البته او در مرحله اول استعداديابي به ما کمک کرد اما در پايان مرحله اول از ما جدا مي‌شود تا در مرحله دوم فرد جديدي به ما کمک کند. در کادر مربياني که در بخش استعداديابي فعاليت مي‌کنند عده‌اي به صورت متغير هستند. روانخواه نيز جز اين دسته از افراد بود که در پايان مرحله اول فعاليتش به اتمام رسيد اما او همچنان يکي از استعدادياب‌هاي تيم ملي است.

وي خاطر نشان کرد: ما ليستي داريم که سعي مي‌کنيم بر اساس آن از حضور مربيان مختلف در بخش استعداديابي استفاده کنيم. فعلا فرد دوم براي حضور در بخش استعداديابي مشخص نشده است و پس از قطعي شدن اين مسئله نام او را اعلام خواهيم کرد.

افاضلي در پايان خاطر نشان کرد: اميدوارم تمامي اهالي فوتبال کمک کنند تا تيم ملي اميد به شرايط خوبي برسد. ما در چند دوره لياقت حضور در المپيک را داشتيم که هر بار به خاطر معضلي موفق به انجام اين کار نشديم. حمايت رسانه‌ها در موفقيت تيم ملي تأثير زيادي دارد. اگر رسانه‌ها جو مثبتي به اهالي فوتبال بدهند مطمئنا اين مسئله به جوانترها کمک مي‌کند تا عملکرد بهتري در تيم ملي اميد داشته باشند.

مرحله دوم استعداديابي تيم ملي اميد از 13 اسفند تا 17 اسفند برگزار مي‌شود.

يکشنبه 1392/12/11 10:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن