تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819483147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غلامي: خيلي حرص خوردم که بازي نکردم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: غلامي: خيلي حرص خوردم که بازي نکردم
مهاجم تيم فوتبال سپاهان اصفهان از اينکه تيمش را در ديدار مقابل السد قطر همراهي نکرده است، ابراز تاسف کرد.

محمدغلامي در خصوص دلايل غيبتش در ديدار با السد اظهار داشت: يک روز مانده به آخرين تمرين‌مان در اصفهان قبل از رفتن به قطر از ناحيه کشاله ران دچار کشيدگي شدم و بازي حساس با السد را از دست دادم.

به نقل از تسنيم، مهاجم تيم فوتبال سپاهان درمورد آخرين وضعيت خود گفت: بعد از آسيب‌ديدگي هر روز در 2 نوبت فيزيوتراپي مي‌کنم. پزشک تيم‌مان گفته است، حتماً مرا به بازي با الهلال مي‌رساند.

وي با ابراز تاسف از اينکه نتوانسته تيم سپاهان را در ديدار با السد همراهي کند،‌ افزود:‌ پاي تلويزيون خيلي حرص خوردم، چون واقعاً دوست داشتم بازي کنم و براي تيمم مفيد واقع شوم اما مصدوميت مانع حضورم در ميدان شد. ناراحتي من زماني بيشتر شد که ديدم کارلوس کي‌روش در ورزشگاه السد نظاره‌گر بازي است. خيلي دوست داشتم توانايي‌هايم را به کي‌روش نشان دهم اما به هرحال از حضور در تيم ملي نا‌اميد نمي‌شوم و تلاشم را براي رسيدن به اين تيم انجام خواهم داد.

غلامي ضمن اشاره به شکست 3 بر يک تيمش مقابل السد قطر، گفت: السد تيمي خوب و مدعي محسوب مي‌شود که يکبار هم قهرمان آسيا شده است. سپاهان هم مقابل اين تيم خصوصاً در نيمه دوم بازي خوبي را ارائه کرد اما متاسفانه در چند دقيقه غافلگير شديم و بازي را به ميزبان واگذار کرديم.

مهاجم تيم فوتبال سپاهان اينکه تيمش پس از اتفاقات 2 سال پيش مقابل السد طلسم شده است را رد کرد و گفت:‌ آن اتفاقات هيچ تاثيري در بازي چند روز قبل ما نداشت و من اصلاً اعتقاد ندارم که مقابل السد طلسم شده‌ايم. در حال حاضر ما فقط به الهلال فکر مي‌کنيم، تيمي که به نظرم قوي‌تر از السد است اما هدف ما در ليگ قهرمانان آسيا فقط صعود است، به همين دليل در بازي بعدي بايد اين تيم عربستاني را شکست دهيم.

وي در پايان تصريح کرد: سپاهان در آسيا تيم باتجربه‌اي محسوب مي‌شود، به همين دليل ما از تمام تجربه‌مان استفاده مي‌کنيم تا در آسيا موفق شويم. گروه ما هم در ليگ قهرمانان آسيا گروه بدي نيست و مي‌توانيم در زمين خود الهلال را ببريم و در بازي‌هاي بعدي با کسب امتيازات لازم از گروه‌مان صعود کنيم.

يکشنبه 1392/12/11 11:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن