تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802791303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملکرد فدراسيون قايقراني در سال 92


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عملکرد فدراسيون قايقراني در سال 92
قايقراني ايران در سال 92 با حاشيه‌هاي زيادي همراه بود که مي‌توان از جمله آن به استعفاي دنيامالي از رياست فدراسيون قايقراني اشاره کرد.

قايقراني ايران در سال 92 سالي پر فراز و نشيب داشت و به جرأت مي‌توان گفت يکي از پرحاشيه‌ترين فدراسيون‌هاي ايران بود. از قهر و آشتي بازيکنان و ترک اردو توسط ملي‌پوشان گرفته تا برگشتن و دوباره رفتن رئيس سابق. از استعفاي دنيامالي از شوراي شهر گرفته تا پشيماني وي از اين تصميم، ار رد صلاحيت دنيامالي گرفته تا تاييد صلاحيت دوباره!

به نقل از فارس، سال 91 که احمد دنيامالي توسط وزير وقت از سمت خود برکنار شد، آغاز حاشيه‌هاي قايقراني بود.

* خوشحالي‌هايي که دوام زيادي پيدا نکرد

تعليق فدراسيون قايقراني و عدم حضور ورزشکاران در بسياري از ميادين باعث شد تا اين بار فدراسيون به طور جدي به دنبال راه حلي براي برطرف کردن اين مشکل باشد. با نامه‌نگاري‌هاي متعدد خسرو ابراهيمي، سرپرست وقت فدراسيون در يک نشست خبري از رفع تعليق فدراسيون خبر داد، اگرچه بعدها شنيده مي‌شد دنيامالي هم در اين رفع تعليق نقش داشته است. بعد از اين رفع تعليق‌ها بود که ورزشکاران اجازه حضور در ميادين را پيدا کردند و در نتيجه هم ورزشکاران ايران در رقابت‌هاي قهرماني آسيا در روئينگ و آبهاي آرام نتايج درخشاني را گرفتند، اما اين خوشحالي دوام زيادي نداشت.

* برآورده نشدن انتظارات و ترک اردو توسط ورزشکاران

اما خبرهاي اين فدراسيون هميشه خبرهاي خوشي نبود! بعد از برگزاري مسابقات قهرماني آسيا هنگامي که ورزشکاران بهترين نتايج را کسب کرده بودند، انتظار پاداش از سوي فدراسيون داشتند، اما فدراسيون قايقراني که در آن روزها در شرايط سخت و بحران مالي به سر مي‌برد نتوانست خواسته‌هاي آنها را برآورده کرده و حتي دستمزد بازيکنان چند ماهي به تعويق افتاده بود همين امر باعث شد تا ورزشکاران آبهاي آرام و برخي از روئينگي‌ها تصميم به ترک اردو بگيرند. در همين اوضاع و احوال بود که مدت سرپرستي ابراهيمي به پايان رسيد و وزارت ورزش احمد گواري را به عنوان سرپرست تا زمان برگزاري انتخابات معرفي کرد. بعد از روي کار آمدن گواري بخشي از دستمزدهاي بازيکنان پرداخت شد و آنها به اردو بازگشتند.

* دنيامالي تاييد صلاحيت نشد، دنيامالي تاييد صلاحيت شد!

هنگامي که زمان برگزاري انتخابات فدراسيون قايقراني مشخص شد رسانه‌ها خبر از عدم تاييد صلاحيت دنيامالي دادند. بعد از آن هم خسرو ابراهيمي به دلايلي که رسانه‌اي نشد تاييد صلاحيت نگرفت تا همه چيز به روز انتخابات موکول شود.

زمان نزديک به انتخابات بود که نصرالله سجادي در جمع خبرنگاران از تاييد صلاحيت دنيامالي خبر داد، اما هنوز يک مشکل براي رئيس بزرگ باقي مانده بود؛ «عضويت در شوراي شهر، بزرگترين مانع براي دنيامالي».

البته سجادي حضور دنيامالي در انتخابات را منوط به شرايط وي در شوراي شهر دانسته بود. دنيامالي هم اعلام کرد از حضور در شوراي شهر استعفا کرده است.

* روز موعود فرا رسيد، قرار گرفتن در دو راهي انتخاب

بالاخره روز 23 بهمن فرا رسيد و دنيامالي براي 4 سال ديگر رئيس فدراسيون قايقراني شد، اما رياست او دوام زيادي نداشت. چرا که با توجه به استعفاي وي از شوراي شهر اين استعفا پذيرفته نشد. وزارت ورزش هم شرط خاصي را براي دنيامالي قرار داد و گفت وي تا يک هفته مهلت دارد تصميمش را بگيرد، در اين صورت وزارت تصميم خواهد گرفت که دنيامالي هم بين صندلي رياست فدراسيون قايقراني و عضويت در شوراي شهر، قايقراني را رها کرد تا دوباره اين فدراسيون بدون رئيس باقي بماند.

* پايان سال و ...

حدود 3 هفته تا پايان سال باقي مانده و سال 93 سال مهمي براي ورزش کشور محسوب مي‌شود. ورزشکاران ايران بايد خود را براي رقابت مهمي چون بازي‌هاي آسيايي اينچئون آماده کنند، اما مشخص نيست با اين شرايط اقتصادي و بحراني که قايقراني پشت سر گذاشته چه نتيجه‌اي در اين رقابت‌ها کسب خواهد کرد. در حال حاضر هم اين فدراسيون با سرپرست اداره مي‌شود و هنوز زمان ثبت‌نام مجدد و برگزاري انتخابات اعلام نشده است.

يکشنبه 1392/12/11 09:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن