تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803074902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صافی:قهرمانی حاصل کار تیمی کاراته کاها بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تعامل کاتای ایران با کشورهای صاحب سبک افزایش یابد؛ صافی:قهرمانی حاصل کار تیمی کاراته کاها بود تهران-ایرنا-سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد با بیان اینکه قهرمانی ما در این فصل به هیچ وجه اتفاقی نبود،گفت:قهرمانی در سوپر لیگ کاراته حاصل کار تیمی کادر فنی و تلاش کاراته کاها بود.


احمد صافی پس از اینکه تیمش برای دومین سال متوالی قهرمان سوپر لیگ کاراته شد بابیان اینکه نباید به راحتی از کنار حمایت های دانشگاه آزاد بگذریم،افزود:مسوولان دانشگاه آزاد به غیر از اینکه حمایت کننده مالی بودند نظارت دقیقی برعملکرد تیم داشته و از نزدیک تمرینات و مسابقات را دنبال می کردند.
وی ادامه داد:این نظارت دقیق باعث شد کاراته کاها از همان ابتدای فصل با انگیزه بیشتری در تمرینات و مسابقات شرکت کنند.
صافی درباره چگونگی کسب عنوان قهرمانی تیمش در فصل 92 نیز تصریح کرد: قهرمانی ما در این فصل به هیچ وجه اتفاقی نبود ما ازهمان ابتدا این تیم را برای قهرمانی بسته بودیم و با کادر فنی هماهنگ و کاراته کاها با تجربه توانستیم عنوان فصل قبل را تکرار کنیم.
سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد با بیان اینکه این تیم به معنای واقعی یک تیم دانشگاهی بود اضافه کرد: براساس تاکید مسوولان تربیت بدنی دانشگاه آزاد کسانی را برای عضویت در این تیم انتخاب کردیم که دراین دانشگاه یا دانشگاه های دیگر مشغول به تحصیل بودند حتی این حساسیت در گزینش کادر فنی نیز رعایت شد و تنها دو نفر از تیم در دانشگاه مشغول به تحصیل یا فارغ التحصیل نبودند.

**هیچ تیمی زنگ تفریح نبود
صافی درادامه این گفت وگو درباره سطح فنی این رقابت ها نیز گفت:سطح فنی این رقابت ها نسبت به سال گذشته بالاتر و هیچ تیمی زنگ تفریح نبود و همه تیم ها با توجه به پتانسیل کاراته ایران مدعی بودند.
به گفته وی این موضوع باعث شد تا رقابت ها بسیار نزدیک برگزار شود و هیچ تیمی از پیش بازنده نباشد.
به اعتقاد وی پراکندگی کاراته کاهای مطرح در تیم های مختلف همچنین باعث شده بود جذابیت سوپر لیگ افزایش پیدا کند و انگیزه کاراته کاها برای پیروزی بیشتر شود.

**قضاوت مناسب داوران درفصل 92
سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد درباره قضاوت داوران درفصل 92 نیز گفت:داوری ها با کمترین مشکلی برگزار شد و ما کمتر شاهد اعتراض های کادر فنی تیم ها و کاراته کاها بودیم.
صافی با بیان اینکه یکی ازنقاط قوت داوری های فصل 92 چیدمان گروه داوری بود اضافه کرد: مسوولان کمیته داوران انتخاب های درستی داشتند و داوران براساس توانایی هایشان برای قضاوت انتخاب می شدند،برهمین اساس قضاوت داوران باتجربه در دیدار های حساس خیلی از ابهامات موجود در دادن امتیاز اشتباه را برطرف کرد.

**شرکت لژیونرهای مطرح سطح فنی لیگ را بالا می برد
صافی که خود سرمربی تیم ملی کره جنوبی است درخصوص شرکت لژیونرها درسوپر لیگ کاراته ایران نیز گفت: شرکت لژیونرها در سوپر لیگ کاراته ایران باعث افزایش سطح فنی این رقابت ها می شود و باید از آن حمایت کنیم.
وی اضافه کرد: البته معتقدم فدراسیون و تیم های شرکت کننده باید از کاراته هایی برای شرکت در سوپرلیگ ایران دعوت به عمل آورند که صاحب نام باشند کاراته های گمنام با توجه به پتانسیل کاراته کاهای ایران کمکی به افزایش سطح فنی رقابت ها نمی کنند.
به گفته وی درسوپر لیگ کاراته فصل 92 فقط کاراته کاهای کره ای شرکت داشتند و عملکرد خوبی نیز درتیم آوای رزم داشتند اما این کافی نیست وباید کاراته کاهای بنام تر را به ایران بیاوریم.
سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد درعین حال با توجه به فاصله کومیته کاها و کاتا رو های ایران پیشنهاد کرد: بهتر است از لژیونرهای کاتارو بیشتر برای شرکت دراین سوپرلیگ استفاده کنیم تا سطح فنی کاتای ما به سطح کومیته نزدیک تر شود.
به اعتقاد وی کاتای ایران تقلیدی از کاتای آسیایی و اروپایی است کاتارو های ایرانی نه جلد و روح کاتاروهای ژاپنی را دارند و نه از نظر فیزیکی به کاتاروهای اروپایی می رسند از این رو نمی توانند همانند آنان قدرتی و پرفشارکاتا را انجام دهندبرهمین اساس بایدتعاملات کاراته ایران برای پیشرفت دراین بخش با کشورهای صاحب سبک بیش از بیش ارتقا یابد.

**سالن برگزاری نامناسب و عدم جذب حامی مالی مناسب معضل کاراته ایران
صافی معتقد است معضل اصلی کاراته نداشتن سالن برگزاری مناسب است،کمیته مسابقات بارها سالن برگزاری را درفصل گذشته تغییر داد و بعضا رقابت ها درسالن های غیر استاندارد برگزار شد که درشان کاراته ایران نبود.
به گفته وی مشکل دیگر فدراسیون و تیم ها عدم جذب و مشارکت حمایت کننده های مالی از این مسابقات بود، آنان نتوانستند حامیان مالی مناسب برای لیگ و تیم ها جذب کنند از این رو شرکت تیم ها در سوپر لیگ صرفه اقتصادی نداشت.

**سرمربی تیم کاراته باید از کادر فنی دانشگاه آزاد انتخاب شود
سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد که تیمش برای دومین سال متوالی قهرمان سوپر لیگ کاراته شده است درباره انتخاب سرمربی تیم ملی کاراته نیز اظهارداشت: سرمربی باید از کادر فنی تیم دانشگاه آزاد انتخاب شود.
وی ادامه داد:کادرفنی این تیم زحمات زیادی در طول لیگ برای کاراته کاها کشیده و مستحق سرمربیگری درتیم ملی هستند.
صافی با اشاره به سرمربیگری خودش در تیم ملی کره جنوبی تصریح کرد: این را برای خودم نمی گویم من با تیم ملی کره جنوبی قرارداد دارم و سرمربی این تیم هستم پس نیازی نیست برای خودم به دنبال پست باشم اما معتقدم شایسته ترین افراد برای هدایت تیم ملی باید از تیم دانشگاه آزاد انتخاب شود.
وی ادامه داد:فدراسیون فرصت کمی برای تصمیم گیری دراین مورد دراختیار دارد، سال آینده سال پرکاری برای کاراته ایران است و باید تا پایان اسفندماه سرمربی تیم ملی مشخص و کار خودش را برای آماده سازی تیم آغاز کند تا تیم بتواند نتیجه بگیرد.
تیم ملی کاراته ایران نزدیک به سه ماه است که سرمربی ندارد مسعود رهنما هدایت این تیم را برعهده داشت،این مربی پس از اینکه به عنوان مدیرکل ورزش وجوانان استان گیلان انتخاب شد از سمتش درفدراسیون کاراته استعفا کرد و از آن تاریخ به بعد تیم ملی کاراته ایران بدون سرمربی است.
ورزشی.(4)**9144**1440
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن