تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818845622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقام مصری گزارش آمريکا درباره حقوق بشر در مصر را محکوم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
مقام مصری گزارش آمريکا درباره حقوق بشر در مصر را محکوم کرد
بدر عبدالعاطی سخنگوی وزارت امور خارجه مصر روز شنبه در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد گزارش وزارت امور خارجه آمریکا در خصوص حقوق بشر در مصر فاقد توازن، دقت و بی طرفی است.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری کویت؛  این سخنگو از آمریکا به علت قضاوت کردن در خصوص دیگر کشورها و تظاهر کردن به این که مدافع حقوق بشر در سراسر جهان است، و اینکه این کار را بدون حداقل مجوزی از هر نهاد یا سازمان بین المللی واقعی انجام می دهد، انتقاد کرد.

عبدالعاطی گفت اگر چنین گزارشی را سازمان ملل متحد یا یکی از سازمان های مرتبط با آن در خصوص حقوق بشر منتشر می کرد، مصر می توانست آنرا درک کند اما این موضوع که این گزارش را وزارت امور خارجه آمریکا سالانه منتشر می کند، آنرا به عنوان ابزاری سیاسی که آمریکا برای انتقاد از دیگر کشورها به کار می برد، خدشه دار می کند.

علاوه بر این، عبدالآتی خاطر نشان کرد یکی از نادرستی ها و بی دقتی ها در این گزارش، تغییر در دولت در مصر را به عنوان کنار گذاشتن دولت منتخب توصیف می کند، در حالی که در واقعیت این تغییر در نتیجه حضور یافتن میلیون ها نفر در خیابان ها بود که انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام و دولتی جدید را خواستار بودند.

سخنگوی وزارت امور خارجه مصر گفت این گزارش از نظر وی، رویکرد دوگانه در قبال مسئله حقوق بشر در مصر و دیگر مکان ها در جهان است زیرا این گزارش مسائل حقوق بشر در خود آمریکا را نادیده می گیرد.

وی همچنین در خصوص ذکر نشدن رویدادهای تروریستی در مصر در این گزارش ابراز تعجب و حیرت کرد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن