تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819845880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قوی ترین افراد علمی کشور تحصیلکرده رشته های ICT هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دبیر شورای عالی فضای مجازی: قوی ترین افراد علمی کشور تحصیلکرده رشته های ICT هستند تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی فضای مجازی می گوید: قوی ترین افراد در کنکور سراسری در رشته های ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندسی برق و کامپیوتر تحصیل می کنند و قوی ترین نیروی انسانی کشور در این حوزه قرار دارند.


به گزارش خبرنگار علمی ایرنا ، محمد حسن انتظاری عصر شنبه در مراسم رونمایی از چهار نرم افزار بومی در حاشیه نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال اظهارداشت: توانمندی های داخلی در زمینه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور روز به روز در حال افزایش است از این رو باید بیشترین بهره را در این حوزه از نیروی انسانی داشته باشیم.
وی ابراز امیدواری کرد که نیروی انسانی کارآمد در کشور در زمینه توسعه فناوری ها و ایجاد اقتصاد مقاومتی فعالیت داشته باشد.
همچنین علی اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حضور گسترده بخش خصوصی در کنار شرکت های دولتی گفت: در نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال شاهد کنارهم قرار گرفتن بخش سخت افزار، نرم افزار و رسانه هستیم.
وی افزود: باید با برگزاری چنین نمایشگاه هایی بیشترین استفاده را از شرایط برد چرا که این نمایشگاه ها با هزینه کمتر و کیفیت بیشتر به ارایه خدمات می پردازند.
نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال تا فردا - یکشنبه - در محل دایمی نمایشگاه های تهران برپاست.
عصر امروز نرم افزارهای کتابخانه جامع طب سنتی و اسلامی ، سامانه هوشمند قرآن تلفنی ، سامانه مشاعره و سایت هواداران تیم ملی فوتبال ایران رونمایی شد.
علمی ( 3) **9190** 1568
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن