تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819238796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع تصرف يك هكتار از اراضي ملي در جاغرق خراسان رضوي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۱۶ب.ظ)
رفع تصرف يك هكتار از اراضي ملي در جاغرق خراسان رضوي رئيس اداره شناسايي و حفاظت از اراضي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي از رفع تصرف يك هكتار از اراضي دولتي در روستاي جاغرق "شهرستان طرقبه - شانديز" خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محسن كرماني گفت: به همت نيروهاي حفاظت اراضي اين اداره و پي‌گيري‌هاي حقوقي انجام شده از مراجع قضايي توسط پرسنل حقوقي، يك هكتار از اراضي ملي واقع در جاغرق از متصرفان رفع تصرف شده است. وي با اشاره به اينكه متصرف با كاشت نهال و جاده‌كشي در ارتفاعات، اراضي مذكور را به تصرف خويش در آورده بود كه با نهايي شدن حكم صدور اجرائيه، قلع و قمع زمين هاي تصرف شده به مرحله اجرا در آمد.
رئيس اداره شناسايي و حفاظت از اراضي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي ادامه داد: بي‌توجهي نسبت به اين اراضي و بي‌عنايتي نسبت به انفال و اموال دولتي و ملي، مي‌تواند مشكلات عديده‌اي را براي دولت و مردم ايجاد كند كه بايد همه دستگاه‌ها اجرايي در اين حوزه آماده همكاري باشند.
كرماني تصريح كرد: با توجه به فعاليت گسترده واحد حفاظت اراضي در سطح استان، چنانچه فردي در هر نقطه از اين خطه از كشور قصد تعرض به اراضي ملي را داشته باشد به شدت با ايشان برخورد قانوني صورت خواهد گرفت و ضمن ممانعت از ادامه فعاليت در اراضي مذكور با تشكيل پرونده به مراجع قضايي نيز معرفي خواهد شد.
براساس گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي، وي همچنين از زحمات نيروهاي دست اندركار، قضات دادگستري و پرسنل نيروي انتظامي در اين امر مهم قدرداني كرد و افزود: نيروهاي اداره شناسايي و حفاظت از اراضي، تمام عزم خود را براي حفاظت از انتقال و جلوگيري از زمين‌خواري و دخل و تصرف اراضي ملي جزم كرده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن