تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818842569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

القرونی سرمربی تیم الاتحاد عربستان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

القرونی سرمربی تیم الاتحاد عربستان شد اصفهان-ایرنا- «خالد القرونی» تا پایان فصل جاری لیگ عربستان هدایت تیم فوتبال الاتحاد این کشور را برعهده گرفت.


به گزارش ایرنا، روزنامه الجزیره عربستان روز شنبه به نقل از باشگاه الاتحاد نوشت: « خالد القرونی » مربی تیم زیر 23 سال این کشور تا پایان فصل جایگزین « خوان خوزه ورسری » سرمربی اروگوئه ای این تیم شد.
پس از شکست تیم الاتحاد مقابل تراکتورسازی تبریز مسوولان باشگاه الاتحاد سرمربی اروگوئه ای خود را برکنار و اعلام کردند « خالد القرونی» تا انتخاب سرمربی جدید این تیم هدایت تیم الاتحاد را برعهده خواهد داشت.
اما امروز شنبه رسانه های عربستانی به نقل از این باشگاه تصریح کردند: خالد القرونی به صورت رسمی تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده دارد.
بر اساس گزارش رسانه های عربستان ، « ورسری » دو ماه قبل جایگزین « بینات» سرمربی اسپانیایی شد.
به نوشته روزنامه الجزیره عربستان، باشگاه الاتحاد این کشور باید برای فسخ قرارداد با ورسری مبلغ پانصد هزار دلار به این مربی پرداخت کند.
تیم فوتبال الاتحاد عربستان همراه با تیم های تراکتورسازی تبریز ، العین امارات عربی متحده و لخویا قطر در گروه سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند.
7132
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن