تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812993240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین بازی های مرحله پلی آف و حذف دو مدعی دیگر در آمل و مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

لیگ برتر والیبال؛ آخرین بازی های مرحله پلی آف و حذف دو مدعی دیگر در آمل و مشهد تهران - ایرنا - دیدارهای سوم مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال فردا یکشنبه با دو بازی در شهرهای آمل و مشهد پیگیری خواهد شد تا چهره دو تیم دیگر مرحله نیمه نهایی مشخص شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا ،دور رفت و برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال باشگاه های مردان ایران در روزهای چهارشنبه 30 بهمن ماه و هفتم اسفندماه برگزار شد و صعود تیم های شهرداری ارومیه و متین ورامین نتیجه هشت بازی برگزار شده این روزها بود.
اما تکلیف صعود دو تیم دیگر به بازی سوم این مرحله کشید که فردا یکشنبه در سالن مهران مشهد و سالن پیامبر اعظم (ص) آمل برگزار خواهد شد.
شهرستان آمل بدون شک یکی از حساس ترین رویداد مهم سال 92 ورزش مازندران را میزبانی خواهد کرد، رویدادی که سرنوشت یکی از دو تیم کاله مازندران و پیکان تهران را مشخص خواهد کرد.
دیدار حساس و سرنوشت ساز این دو تیم که سومین مسابقه آنها در مرحله حذفی لیگ برتر والیبال محسوب می شود از ساعت 16 یکشنبه در تالار ورزشی پیامبراعظم آمل برگزار می شود.
کاله مازندران در دیدار نخست در آمل تیم پیکان را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و در بازی دوم در تهران با نتیجه نزدیک 3بر 2 مغلوب تیم پیکان شد تا جدال دو تیم مدعی رقابت های امسال به بازی سوم کشیده شود.
کاله در دور مقدماتی رقابت های امسال لیگ برتر والیبال 18 دی در تهران با نتیجه 3بر2 مغلوب تیم پیکان تهران شده بود و در بازی برگشت هشتم آبان در آمل با نتیجه 3 بر یک این تیم را شکست داده بود.
این بازی سخت ترین بازی مرحله پلی آف است، چرا که هر دو تیم از نظر فنی در شرایط تقریبا یکسانی قرار دارند و حذف زودهنگام یکی از این دو که به عنوان نماینده ایران تجربه حضور و قهرمانی در مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا را در کارنامه خود دارند، ناکامی بزرگ برای دیگری تلقی خواهد شد.
حال باید دید بهروز عطایی و بازیکنان کاله توان تکرار پیروزی بازی نخست برابر پیکان تهران را در آمل دارند یا اسیر هنرنمایی و تجربه بازیکنان قدیمی و پا به سن گذشته تیم تهرانی خواهند شد.
تیم کاله مازندران در بازی نخست در آمل بخوبی از حمایت تماشاچیان آملی استفاده کرد و با تشویق های بی امانی که آملی ها از نماینده مازندران برابر پیکان داشتند، نتایجی را که برایش می جنگید کسب کرده بود.
گنجایش کم و حدود دو هزار نفری تالار ورزشی پیامبراعظم آمل که در در سال های اخیر تیم کاله مازندران از حریفان خود در این مجموعه میزبانی می کرد، به طور حتم با استقبال و حضور پرشور تماشاگران آملی مواجه خواهد شد.
شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله مازندران عصر جمعه (دیروز) تمرین پرفشاری را در تالار ورزشی پیامبراعظم آمل برگزار کردند و آخرین تمرین این تیم نیز عصر امروز شنبه و پس از تمرین تیم پیکان برگزار خواهد شد.
برنده بازی دو تیم کاله مازندران و پیکان تهران به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور جام ولایت صعود می کند و حریف تیم شگفتی ساز شهرداری ارومیه خواهد شد.
در دیگر بازی این مرحله تیم والیبال میزان مشهد که در دور مقدماتی به کسب عنوان سومی جدول امتیاز میزبانی در بازی اول و سوم مرحله پلی آف را از آن خود کرد، در مشهد از شهرداری تبریز پذیرایی خواهد کرد.
شاگردان جبار قوچان نژاد سرمربی تیم میزان مشهد دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند و باید در آخرین بازی مرحله پلی آف تلاش خود را برای شکست حریف سرسخت خود انجام دهند. شهرداری تبریز در این دوره از رقابت ها در دو بازی خود در مشهد پیروز نبوده است و این نکته ای است که حسین معدنی برای رفع آن از نظر روحی و روانی روی بازیکنان خود کار ویژه ای کرده است . البته شکست میزان در تبریز انگیزه بازیکنان شهرداری را برای کسب یک پیروزی دیگر دوچندان کرده است اما میزان تیم دست و پا بسته ای نیست.
مسابقات دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال سال 92 نیز روز جمعه 16 اسفند در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود و مسابقات دور برگشت نیز یکشنبه 18 اسفند برگزار می شود و در صورتی که کار به بازی سوم کشیده شود ، رقیبان 20 اسفند به مصاف هم خواهند رفت تا چهره تیم های فینالیست در سالن 12 هزار نفری آزادی مشخص شود.
دیدار نهایی این مسابقات برای مشخص شدن قهرمان لیگ 22 اسفند به صورت تک بازی برگزار می شود ، دیداری که در عین حال نماینده ایران برای مسابقات قهرمانی باشگاه آسیا را نیز تعیین خواهد کرد.
تیم های نوین کشاورز و باریج اسانس که در مرحله پلی آف مغلوب حریفان شدند با دو تیم بازنده بازی های فردا روز چهارشنبه برای تعیین رتبه های پنجم تا هشتم جدول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
7327/1654**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن