تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819241570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه آزاد قهرمان ليگ شمشيربازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دانشگاه آزاد قهرمان ليگ شمشيربازي شد
تيم دانشگاه آزاد قهرمان دهمين دوره رقابت‌هاي ليگ شمشيربازي شد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومي فدراسيون شمشيربازي، هفته پاياني دهمين دوره مسابقات شمشيربازي ليگ سراسري کشور امروز جمعه پيگيري شد. در چارچوب اين هفته از رقابت‌ها و در اسلحه اپه تيم دانشگاه آزاد با 46 امتياز در صدر جدول رده بندي قرار گرفت. در اين بخش دو تيم شهرداري اروميه و برنا هر يک به 40 امتياز دست يافتند اما با توجه به اختلاف ضربه 218 به 198 تيم شهرداري اروميه در رده دوم ايستاد و برنا هم سوم شد.

تيم دانشگاه آزاد در رقابت‌هاي اسلحه فلوره نيز با 28 امتياز اول شد. در جدول رده‌بندي مربوط به اين بخش از مسابقات هيات ساري با 24 امتياز به عنوان دوم دست يافت و عنوان سوم هم از آن تيم هيات اصفهان شد که صاحب 22 امتياز شده بود. البته تيم همدان هم از حيث امتياز شرايطي مشابه اصفهاني ها داشت اما با توجه به اختلاف ضربه 62 به 54، اين تيم از کسب عنوان سوم بازماند.

در رقابت هاي اسلحه سابر نيز دانشگاه آزاد با 46 امتياز صدرنشيني را از آن خود کرد. البته در اين بخش از مسابقات تيم طراوت گيلان هم صاحب همين تعداد امتياز شد اما به خاطر اختلاف ضربه 370 به 195 در جايگاه دوم ايستاد. ضمن اينکه هيات اصفهان هم با 40 امتياز سوم شد.

بدين ترتيب در مجموع سه اسلحه تيم دانشگاه آزاد با 120 امتياز صدرنشين شد و عنوان قهرماني دهمين دوره مسابقات شمشيربازي ليگ سراسري کشور را در ميان دوازده تيم شرکت کننده در اين رقابت ها به خود اختصاص داد. ضمن اينکه دو تيم هيات اصفهان و هيات ساري هم به ترتيب با 98 و 94 امتياز دوم و سوم شدند.

شنبه 1392/12/10 10:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن