تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815337908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوشش امداد هوایی کشور در سال آینده تکمیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > کرمان چرخ ساز:
پوشش امداد هوایی کشور در سال آینده تکمیل می شود
کرمان - خبرگزاری مهر: معاون امداد و نجات و امداد هوایی سازمان هلال احمر کشور از تکمیل پوشش امداد هوایی کشور در سال آینده خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، حسین چرخ ساز عصر جمعه در حاشیه مانور زلزله در کوهبنان در جمع خبرنگاران به اهداف برگزاری این مانور پرداخت و گفت: هدف ما از برگزاری مانور در سطح کشور توانمندسازی و بالا بردن سطح آگاهی مردم است و تلاش می کنیم تا در این مانورها هوشیاری نسبی مردم نسبت به حادثه را افزایش دهیم. چرخ ساز با اشاره به زمان طلایی در زمان حادثه تصریح کرد: با برگزاری دوره های آموزشی و مانور در طول سال می توان تلفات در زمان حادثه را کاهش داد. وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از تلاش امدادگران و اکیپ های درمانی حاضر در مانور تصریح کرد: درصد خطای امدادگران در این مانور بسیار پائین بوده و این نقطه تمایز این مانور است. معاون امداد و نجات سازمان هلال احمر کشور تصریح کرد: کارگروه امداد و نجات و آموزش های همگانی در کشور به عهده هلال احمر است و بخش عظیمی از این آموزش ها برای عموم مردم انجام می شود. تربیت نجاتگر در جمعیت هلال احمر وی به تربیت نجاتگر در جمعیت هلال احمر برای استفاده در زمان حادثه اشاره کرد و افزود: دوره های آموزشی در سطح کشور و دوره های تخصصی نیز برای داوطلبان هلال احمر برگزار می شود. چرخ ساز از برگزاری دوره های آوار برداری، امداد جاده ای، کوهستان و سیلاب خبر داد و اظهارداشت: 95 درصد این آموزش ها به نیروهای مردمی در سطح کشور ارائه می شود. لزوم افزایش دوره های آموزشی در هلال احمر/ تربیت یک امدادگر در هر خانواده وی با تاکید بر افزایش دوره های آموزشی در هلال احمر تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا در هر خانواده ایرانی یک امدادگر تربیت شود تا در صورت وقوع حادثه بتواند از زمان طلایی برای نجات افراد مصدوم استفاده کند. معاون امداد هوایی کشور از تکمیل پوشش هوایی کشور در سال آینده خبر داد و گفت: با تصویب بودجه مجلس شورای اسلامی پوشش امداد هوایی در کشور تا سال آینده تکمیل می شود.


۱۳۹۲/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن