تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802765363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گودرزی:اخلاق حرفه ای باید نظام جامع داشته باشد/فتح اله زاد:ما نیاز به اتحاد جمعی داریم/مهدوی کیا:باید مربیان اخلاق مدار به کار گرفته شوند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در حاشیه مراسم شاهین اخلاق مطرح شد؛
گودرزی:اخلاق حرفه ای باید نظام جامع داشته باشد/فتح اله زاد:ما نیاز به اتحاد جمعی داریم/مهدوی کیا:باید مربیان اخلاق مدار به کار گرفته شوند
در حاشیه مراسم شاهین اخلاق که جمعی از چهره های ورزشی حضور داشتند محور سخنرانی ها و گفت و گوها اخلاق حرفه ای در ورزش بود.
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مراسم شاهین اخلاق در سالن همایش‌های صدا و سیما و با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش برگزار شد.

مهدی محمدنبی دبیر فدراسیون، حبیب کاشانی مدیرعامل سابق پرسپولیس، مهدی مهدوی‌کیا، هادی طباطبایی نیز حضور داشتند.

گودرزی:اخلاق حرفه ای باید نظام جامع داشته باشد

 محمود گودرزی در حاشیه همایش شاهین اخلاق در جمع خبرنگاران گفت: در قانون پیش‌بینی شده است که چه حمایت‌هایی از پیشکسوتان، ورزشکاران، مربیان انجام شود و سهم هر کدام محفوظ باشد و این مسئله به صورت قانونی باشد و به صورت موردی نباشد و هر کس به فراخور حالش از این حمایت‌ها استفاده کند. کارگروه‌هایی برای بحث اخلاق در ورزش تشکیل داده‌ایم که مشغول کار هستند .

وی ادامه داد:می‌خواهیم برای مدیران، مربیان، ورزشکاران، کارکنان و کلیه نفراتی که در حاشیه و متن ورزش فعالیت می‌کنند چارچوب اخلاقی را تعریف و تدوین کنیم. به خصوص اخلاق حرفه‌ای و این اخلاق حرفه‌ای را جهت عملیاتی شدن ابلاغ خواهیم کرد.رسانه‌ها می‌توانند نقش بسیار مهم در این زمینه داشته باشند و باید حاشیه‌هایی که ورزش را به محاق می‌برند، کم کنیم تا یک ورزش پاک و معرفتی داشته باشیم.
 
وی در مورد کمک به کامیار سعادت عکاس ورزشی بیمار گفت: ایشان یکی از اعضای خانواده ورزش هستند و وظیفه اخلاقی وزارت ورزش است که به این شخص کمک کند.

مهدوی کیا:باید مربیان اخلاق مدار به کار گرفته شوند
 
مهدی مهدوی‌کیا در ادامه همایش شاهین اخلاق، گفت:‌ وقتی مربیان اخلاق‌مدار به کار گرفته نشوند، بازیکنانی که رشد پیدا می‌کنند، فرهنگ لازم را ندارند. استعدادهای زیادی وجود دارد که می‌گویند ما به خاطر کمبود منابع مالی نتوانستیم وارد باشگاه شویم، آن وقت افرادی که استعداد لازم را نداشتند، به مراحل بالای فوتبال می‌رسند. متاسفانه ما برنامه‌هایی ساختیم که به مسائل منفی فوتبال می‌پردازند، ما به زیبایی‌ها نمی‌پردازیم، امیدوارم دیدگاه کلی مردم نیز از حاشیه فاصله بگیرد. بیشتر از متن به حاشیه پرداختیم، مربیان ما در کنفرانس‌های مطبوعاتی به جای پرداختن به مسائل فنی به مسائل حاشیه پرداختند.
 
وی ادامه داد: ما سالانه هزاران میایارد برا ی فوتبال هزینه می کنیم ولی هنوز لیگ فوتبال ما حرفه‌ای نیست از هزینه میلیاردی که در فوتبال می‌شود، باید بخشی را به فوتبال پایه اختصاص  دهیم، تا اخلاق و اصول اولیه  در بخش پایه آموزش داده شود، در بخش پایه مربیان زیادی حضور دارند که عاشق کار خود هستند، اما می‌گویند چون بودجه نیست نمی‌توانند فعالیت کنند. البته گلایه‌ای هم  از اصحاب رسانه دارم،‌خواهش می‌کنم با افرادی که مصاحبه تند می‌کنند و به مسائل حاشیه می‌پردازند، صحبت نکنند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: جای خالی شاهین را در فوتبال ایران می‌بینیم، باید کاری کنیم که این باشگاه فعالیتش را دوباره شروع کند.

فتح اله زاد:ما نیاز به اتحاد جمعی داریم

علی فتح‌الله‌زاده  که در این مراسم  حضور داشت  گفت: برای ترویج اخلاق حرفه ای نیاز به عزم ملی واتحاد جمعی داریم.اخلاق به یک باره وارد میدان نمی‌شود. همه دست‌اندرکاران از باشگاه‌ها تا رسانه‌های مکتوب و تصویری باید دست به دست هم بدهیم تا زنگاری که بر اخلاق نشسته است را بزداییم .

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به ناداوری‌ها در ورزش  گفت: در لیگ قهرمانان آسیا داور چینی به راحتی حق ما را ناحق کرد.ولی  ما شکایت نکرده‌ایم بلکه به نحوه قضاوت او اعتراض کرده‌ایم. با این حال داوری باید اصلاح شود.

مراسم شاهین اخلاق در سالن همایش‌های صدا و سیما و با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش، مهدی محمدنبی دبیر فدراسیون، حبیب کاشانی مدیرعامل سابق پرسپولیس، مهدی مهدوی‌کیا، هادی طباطبایی و شماری از چهره‌های سرشناس ورزشی برگزار شد. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921209000766#sthash.ei65XDPa.dpuf






تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن